Was je er wel? Geen eens even hallo gezegd!? :-(
Zeker geweest, maar ik liep je helaas mis. Voor de wedstrijd was ik op weg richting middellijn waar jullie aan het warmlopen waren. Ik kwam echter ter hoogte van de statribune toen ik je een sprint zag trekken richting de trainers aan de overkant, om hen te instrueren. Geen last van de hamstrings zo te zien. :duim:
In de rust was ik op weg om je even gedag te zeggen, maar ik werd daar opgehouden door een bekende en toen was je het hoekje al om. Na afloop is voor mij lastig, want dan moet ik als een speer spelers en trainers gaan vangen. Jammer. Je vlagde volgens mij prima, al stond ik dus aan de overkant. Twee keer een momentje waarop spelers het niet met je eens waren over een inworp volgens mij, maar als dat het ergste is...
De wedstrijd eindigde met dezelfde stand als waarmee werd begonnen. Echt een duel waar de belangen zo groot waren dat beide teams wat voorzichtig opereerden. Voor rust vond ik Unitas nog een licht overwicht hebben, na rust kozen zij er voor om op een punt te spelen. Dat lukte, al kreeg Halsteren al snel een enorme kans om te scoren. Topscorer Fouad Idabdelhay vond echter Ruud Verberk op zijn weg, niet voor niets de minst gepasseerde goalie van de hoofdklasse B. De klokte tikte door, Unitas probeerde wat te counteren, maar was niet heel gevaarlijk. De scheids strooide in mijn ogen wel wat te snel met de kaarten, ik turfde er 8. Ongeveer de helft was wat mij betreft overbodig, al kon je ze volgens de regels waarschijnlijk wel geven.
Hoe dan ook, Unitas pakte dus de periode en kon een klein feestje vieren. In de stand kwam Juliana '31 wel dichterbij, maar dat is van later zorg. In elk geval hebben de roodbroeken al een ticket voor de nacompetitie. Hoe vond je het verder op Molenvliet?
Onze buren van IFC waren zo vriendelijk om Nuenen aan de eerste driepunter te helpen. Een 1-0 nederlaag. Jack zal vermoedelijk wel flink balend in de bus zitten. Nuenen komt dus naast AWC, dat ook pas vier punten heeft. Gaatje naar de nummer veertien, Moerse Boys, is echter al vrij groot. Zes punten. IFC zakte van plek vier naar plek vijf.