SC Heerenveen
Well-known member
Ook zondag 22 april mag ik naar Limburg haha, Groene Ster tegen UDI '19/CSU staat dan op het programma.
Die krant kiest ook telkens de verkeerde wedstrijden, haha.Zondag ook Limburgers kijken. IFC - Meerssen voor de krant. Nog spelers die ik extra in de gaten moet houden bij die club, Joost?
Die krant kiest ook telkens de verkeerde wedstrijden, haha.
Ik in 2003. Vrij legendarisch potje wel.
Dat was om de zondagtitel, vermoed ik?
Ik heb het ook maar even nagezocht, ik zag Meerssen tegen Vinkenslag op 5 mei 2005. Het werd 4-6.
Ik heb Meerssen eenmaal gehad dit seizoen, uit bij Vlissingen op 19 november. Maar Vlissingen heb ik na gisteren dus al 3 keer gehad. Bestuursleden van die club hadden al medelijden met mij, haha.Vooraf in de bestuurskamer ging het over de arbitrage en de afstanden die zij vaak maken. De vriendin van ??n van de grensrechters zat er bij en die had het er over, waarna een bestuurslid van Meerssen het over een wedstrijd van zijn club had die door twee Friezen werd gevlagd. Dat moet SC Heerenveen zijn toch zeker?
‘Het zit wat tegen’
„Tja, het zat gewoon een beetje tegen”, meende Meerssen-trainer Paul Meulenberg. Hij zag voor rust dat de kopbal van Julien Rompelberg via de onderkant van de lat weer het veld insprong. Uit de tegenaanval kwam IFC op voorsprong. Een vrije trap en een counter deden de gasten de das om: 3-0.
Ik heb Meerssen eenmaal gehad dit seizoen, uit bij Vlissingen op 19 november.