Alcides - Velsen Rkvv
Een thuiswedstrijd dit keer voor mij. Niet voor de scheidsrechter, die kwam namelijk uit Tilburg.
Eerste helft ging redelijk gelijk op, al oogde het bij Velsen net even wat beter. Zij misten enkele goede kansen. Alcides viel ook wel aan, maar werd minder gevaarlijk. Vlak voor rust een strafschop voor Velsen en een gele kaart voor Alcides wegens een handsbal. De juiste beslissing. De Alcides verdediger claimde te zijn geduwd, maar dit was gewoon een fair duel. Velsen zag liever rood, maar van het ontnemen van een doelpunt was geen sprake.
In de tweede helft probeerde Alcides het wel, maar Velsen had de zaakjes prima op orde. En kwamen er op de counter soms gevaarlijk uit. Vlak voor tijd maakten ze de 0-2 en daarmee werd deze toch wel matige wedstrijd beslist.
Redelijk goed gevoel aan wedstrijd overgehouden. Eerste helft 2x te laat met starten. Tweede helft leek het wel of ik meer energie had, of het was om de koude vingers de baas te blijven. 2x goed (mee) gevlagd voor overtreding vlak voor mijn neus. Geen buitenspel hoeven vlaggen.