Hoofdklasse A zondag 2018-2019

Mug

Member
Nee, nee, dit seizoen is Alcides de laffe counterploeg. ;)

Alcides speelt naar zijn mogelijkheden en begrijpelijk. Vorig seizoen geen kampioen geworden, maar wel gepromoveerd. Twee belangrijke middenvelders gestopt en aangevuld met jonkies. Tot dusver doen ze het goed. Geen laffe counterploeg, ze spelen om een goed resultaat te behalen. Heel begrijpelijk. Wanneer ze er in blijven , heeft Alcides geweldig gepresenteerd.
 

bqandy

Well-known member
Ronde 9
Zaterdag:
Alcides – MSC
Zondag:
De Bataven – Hoogeveen
RKZVC – Be Quick 1887
Hollandia – Achilles 1894
AWC – Silvolde
SDO – RKHVV
Hoogland – Purmersteijn
Fortuna Wormerveer – DEM

Zaterdag al dus de eerste wedstrijd om het kampioenschap van Meppel. Hoogeveen pakt bij winst op De Bataven de eerste periode. Een punt is ook voldoende als DEM niet wint.
 

Arjen

Member
Alcides speelt naar zijn mogelijkheden en begrijpelijk. Vorig seizoen geen kampioen geworden, maar wel gepromoveerd. Twee belangrijke middenvelders gestopt en aangevuld met jonkies. Tot dusver doen ze het goed. Geen laffe counterploeg, ze spelen om een goed resultaat te behalen. Heel begrijpelijk. Wanneer ze er in blijven , heeft Alcides geweldig gepresenteerd.
Ik ben het met je eens Mug. Ze spelen naar de mogelijkheden en dat betekent ook dat je je beperkingen moet kennen. Je kunt als een dolle gaan aanvallen maar dan sta je ook zo met 5-0 achter.
 

Mug

Member
Het was genieten op sportpark Ezinge , mooie ambiance en voor alle Alcideanen een super resultaat . Maar momenteel niet nuchter , toch wel realist , de overwinning op MSC was verdiend. Maar waar het om gaat is minimaal 4 ploegen onder je houden .Maar dit feestje is gevierd .
 

Unregistere

Well-known member
Leuk hoor, mooi voor Alcides! :duim:

Helaas verloor Be Quick 1887 vandaag wel weer, met 3-2 bij RKZVC.

Hoogeveen blijft koploper door een 1-2 zege bij De Bataven.
 

Abubakari

Well-known member
BQ1887 stond bij rust 0-2 voor, volgens voetbalnoord viel de 2-2 in de 89' en de 3-2 in de 90' minuut. Zou wel heel zuur zijn.
 

bqandy

Well-known member
En van familie vernam ik dat deze week ook nog eens werd verloren van buurman Gorecht uit de zaterdag 1e klas.
Maar dat alles lezen we niet op de inmiddels slecht informatieve site

Mooi. Een keer een oefenwedstrijd verloren. Dan eindelijk maar ook eens voor het echie een paar keer winnen. :)
 

bqandy

Well-known member
Ronde tien:
Zaterdag:
DEM – AWC
RKHVV – De Bataven (de derby)
Zondag:
Be Quick 1887 – Fortuna Wormerveer
Achilles 1894 – RKZVC
Hoogeveen – Hoogland
Purmersteijn – Alcides
MSC – Hollandia
Silvolde – SDO

Ik laat zondag Be Quick een keer links liggen en ga naar Assen voor Achilles 1894 - RKZVC.
 

Mug

Member
Purmersteijn - Alcides. Ik ga ook regelmatig kijken bij een uitwedstrijd van Alcides, maar om nou 330 km te moeten rijden , wordt mij toch echt te gortig. We horen weinig meer over mixen maar het zal toch tijd worden . Na deze wedstrijd nog 3 maal zo'n verre uitwedstrijd. Succes Alcides .
 

de Kok

Member

Leuk op de BQ site. Mensen zien het allemaal kennelijk heel verschillend.
Mevrouw Vos heeft er kennelijk een speler in de basis?Normaal was er wel een journalist van het DvhN ( nu vond in de digitale krant zo'n telefoon verslagje) of schreef Andy een verhaal.
Kennelijk laten die het dus ook al afweten.
 

bqandy

Well-known member
Het was inderdaad toeval dat de DvhN watcher van BQ zondag ook in Assen was.
Bij het Dagblad moest er ??n hoofdklassewedstrijd afvallen, omdat zowat alles in het noorden thuis speelde en dat werd BQ. Bij de rest was men wel.
Voorheen speelde BQ op het hoogste niveau op zondag. Nu moet die eer met vier andere clubs gedeeld worden in het "TweeNul" gebied. Vandaar dat er wel eens een wedstrijd van BQ wordt overgeslagen door mij voor een pot in Assen, Meppel of Hoogeveen. Maar geen zorg, over twee weken ben ik er weer. Dus van afweten is geen sprake bij mij of het DvhN.
 

de waan

Well-known member
Als er bijna elke thuiswedstrijd nog een verslaggever is, heeft Be Quick echt niks te klagen, hoor, qua regionale media-aandacht.
 
Bovenaan