Hoofdklasse A zondag 2018-2019

bqandy

Well-known member
Door voor het broodrooster. :)
Het is een jongen die niet bij elke club past. Bij Achilles en later vooral bij Be Quick ging het prima. Maar ik weet niet wat er nu aan de hand is. Ik hoor wel wat geruchten, maar feit is dat hij zelfs niet meer op de bank zit. En hij wordt ook niet bij het lijstje met geblesseerden genoemd.
 

noordooster

Well-known member
Ik denk, dat Careman bij Harkemase Boys wat op het tweede plan terecht is gekomen, omdat spitsen Stelpstra en Beimers en aanvallende middenvelder Bouius het dit seizoen gewoon goed doen.
 

bqandy

Well-known member
Ik denk, dat Careman bij Harkemase Boys wat op het tweede plan terecht is gekomen, omdat spitsen Stelpstra en Beimers en aanvallende middenvelder Bouius het dit seizoen gewoon goed doen.

En zo is het natuurlijk ook nuchter gezien.
Maar hij heeft ongekende kwaliteiten, als het maar goed gebruikt wordt.

Ben benieuwd of de sneeuw zo meteen nog roet in het eten gooit. Hopelijk niet, want ik heb wel een goed gevoel over Be Quick tegen de koploper.
 

Unregistere

Well-known member
Ik bedoelde eigenlijk hoe het kan dat hij helemaal uit beeld is geraakt. Maar dat heeft bqandy inmiddels uitgelegd.

Ah, op die manier. Vond het al opmerkelijk dat je dat niet geweten zou hebben.

Ik ken T.C. als speler niet goed genoeg, maar weet wel dat Harkemase Boys van het fysieke voetbal is. Lekker veel duels spelen en proberen de bal vanaf de zijkant snel voor de pot te brengen op de lange Stelpstra, zodat die zelf kan afronden of van daaruit de naar binnen trekkende vleugelspits Beimers of een opkomende middenvelder kan bedienen. Misschien is dat niet het spel dat T.C. goed ligt?
 

bqandy

Well-known member
Ah, op die manier. Vond het al opmerkelijk dat je dat niet geweten zou hebben.

Ik ken T.C. als speler niet goed genoeg, maar weet wel dat Harkemase Boys van het fysieke voetbal is. Lekker veel duels spelen en proberen de bal vanaf de zijkant snel voor de pot te brengen op de lange Stelpstra, zodat die zelf kan afronden of van daaruit de naar binnen trekkende vleugelspits Beimers of een opkomende middenvelder kan bedienen. Misschien is dat niet het spel dat T.C. goed ligt?

Careman is weg bij Harkema om persoonlijke zaken.
 

bqandy

Well-known member
IJs en weder dienende:
Ronde 16
Alcides - RKZVC
Silvolde - Hoogeveen
AWC - RKHVV
De Bataven - Hollandia
DEM - MSC
Purmersteijn - Be Quick 1887
Hoogland - Achilles 1894
SDO - Fortuna Wormerveer
 

bqandy

Well-known member
Ronde 17.
Hollandia - Hoogeveen
Be Quick - DEM
Achilles - AWC afgelast
RKHVV - Silvolde
Alcides - De Bataven
RKZVC - Hoogland (Koploper tegen koploper 2e periode)
SDO - Purmersteijn
Fortuna W - MSC
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Mooi puntje van Be Quick tegen hoogvlieger DEM: 1-1.

Koploper RKZVC speelde gelijk tegen Hoogland (2-2), maar achtervolger SDO ging onderuit tegen Purmersteijn (0-2).

Alcides klopte De Bataven met 2-1, MSC verloor met 1-0 bij Fortuna Wormerveer.

RKHVV - Silvolde was echt saai, denk ik. Het werd 0-0.

De andere twee duels werden afgelast.
 

bqandy

Well-known member
Ronde 18
Hoogeveen - Be Quick 1887
AWC - Alcides
De Bataven - Fortuna Wormerveer
DEM - RKZVC
Purmersteijn - Achilles 1894
Hoogland - SDO
MSC - RKHVV
Silvolde - Hollandia
 
Bovenaan