Hoofdklasse A zondag 2018-2019

de Kok

Member

Wat een geblunder bij BQ. En dat zowel voor in als achterin.
Dan ben je toch echt een kandidaat voor de 1e klas.
En ik lees dat de trainer al 17 wedstrijden dezelfde fouten ziet. Wat doet hij daar dan aan? Maakt hij zelf misschien ook steeds dezelfde fouten?
Bagger!!!!!!!!!!!!!!!!
 

SC Heerenveen

Well-known member
Druk bezochte derby in Hoogland. Eerste helft SDO iets beter, zij loerden er vooral op dat de buitenspelval van Hoogland niet goed werkte. Mooie uitdaging voor mij dus. Tweede helft een beter Hoogland, terecht kwamen zij dan ook een kwartier voor tijd op voorsprong. Nota bene door een invaller die amper 3 minuten binnen de lijnen stond.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Moest je door die tactiek van SDO ook vaker vlaggen dan normaal of maakte het niet zo veel uit?
Nee dat niet, maar was wel extra scherp zijn. Uiteindelijk had ik nog wel ongeveer 5x buitenspel, maar daar waren de meeste voor Hoogland. ??n keer heb ik geloof ik voor SDO gemist, stond even te slapen denk ik haha.
 

bqandy

Well-known member
Ronde 19
Zaterdag:
Hollandia - Purmersteijn
Zondag:
Be Quick 1887- AWC
Achilles 1894 - RKHVV
De Bataven - Hoogland
Alcides - Silvolde
RKZVC - MSC
SDO - DEM
Fortuna W - Hoogeveen
 

de Kok

Member
Uitstekende eerste helft van Be Quick en al met 4-0 voor. Na de pauze goed uitgespeeld en er nog eentje ingeprikt. En er zit nog een leuke spits uit de eigen gelederen aan te komen.

https://www.tweenul.nl/nieuws/be-quick-1887-legt-awc-op-het-hakblok
Overige wedstrijden:
https://www.tweenul.nl/nieuws/hoofdklasse-a-koploper-rkzvc-langs-msc-hoogeveen-onderuit

Beste Andy,
van vele clubs lees ik dat ze spelers hebben vastgelegd. hoe staat het er voor bij BQ? Toch ook een goed moment na zo'n eclatante winst?
 

bqandy

Well-known member
Geen idee. Ik zal het binnenkort eens vragen.

Ronde 20
Hoogeveen – RKZVC (de topper)
MSC – Be Quick 1887
Silvolde -Achilles 1894
Hoogland – Alcides
Purmersteijn – De Bataven
DEM – Hollandia
AWC – SDO
RKHVV – Fortuna Wormerveer
 

de waan

Well-known member
Begint toch wel een razend interessante competitie te worden.

Wat is er trouwens aan de hand met Achilles 1894? Die zakken toch wel lelijk weg ineens.
 

bqandy

Well-known member
Vrij smalle selectie, veel blessures, veel kansen missen en aanvallend gokken en dan verliezen.
 

bqandy

Well-known member
Inhaalronde
Hoogeveen – Alcides
MSC – Silvolde
RKZVC – De Bataven
Achilles 1894 – DEM
Be Quick 1887 – SDO
Hollandia – AWC
RKHVV – Hoogland
Fortuna Wormerveer – Purmersteijn
 

Unregistere

Well-known member
Lekker gedaan door Be Quick. Felicitaties aan bqandy!

Nu staat RKZVC weer bovenaan zie ik, al is Hoogeveen virtueel nog wel de lijstaanvoerder. Zou RKZVC een mooie toevoeging aan de derde divisie zijn? Ken ze niet, eerlijk gezegd. Zag wel dat De Groene Scout ze voor dit seizoen al als titelkandidaat noemde, dat had hij dus goed gezien.
 
Laatst bewerkt:

noordooster

Well-known member
Lekker gedaan door Be Quick. Felicitaties aan bqandy!

Nu staat RKZVC weer bovenaan zie ik, al is Hoogeveen virtueel nog wel de lijstaanvoerder. Zou RKZVC een mooie toevoeging aan de derde divisie zijn? Ken ze niet, eerlijk gezegd.

Ik denk, dat Hoogeveen ( als promovendus ) kampioen gaat worden.
Zij hadden al een goede selectie en ze hebben zich in de winter flink versterkt.
En ik denk dat vv Hoogeveen ( lees BV Zuidema ) kan uitgroeien tot een stabiele derde divisionist.
 

de waan

Well-known member
Nu staat RKZVC weer bovenaan zie ik, al is Hoogeveen virtueel nog wel de lijstaanvoerder. Zou RKZVC een mooie toevoeging aan de derde divisie zijn? Ken ze niet, eerlijk gezegd. Zag wel dat De Groene Scout ze voor dit seizoen al als titelkandidaat noemde, dat had hij dus goed gezien.

Zeker, bijzonder verhaal. Club uit een piepklein dorpje, met een goede lichting. alle uitgezwermde spelers zijn weer terug op het oude nest (Belterman, Schutten) en Storkhorst is een spits die ze er heel makkelijk in legt. En ze zijn er inmiddels ook niet vies van wat spelers hier en daar aan te trekken.

En het veld ligt in de schaduw van de dorpskerk, dat is natuurlijk altijd een pr? (zie vanaf 2:10)

 

bqandy

Well-known member
En het veld ligt in de schaduw van de dorpskerk, dat is natuurlijk altijd een pr? (zie vanaf 2:10)

Die kerk is belachelijk groot voor een klein dorp als Zieuwent.
Toen ik daar tegen mensen van RKZVC een opmerking maakte bleek de kerk ook de bijnaam "de kathedraal van de Achterhoek" te hebben.

@DeKok. Dank je en verder geen idee.
Normaal pakte BQ mijn verslag en zette dat op de site. Dit jaar is dat ??n keer gebeurd volgens mij en dat was bij een overwinning.
 
Bovenaan