Vandaag wel het bewijs gezien dat zondagvoetbal nog springlevend is. Tevens het bewijs gezien dat de hoofdklasse een draak van een competitie is als zelfs een groot aantal MSC-supporters bij Alcides - Hoogeveen waren. Detail is daarbij dat MSC ook thuis speelde!
Je bent zondagclub of je bent het niet h?Zo'n belangrijk duel moet je toch gewoon op zaterdagavond spelen. Hoeft geen supporter zijn eigen club in de steek te laten.
Zal allemaal maar het blijft een geldverslindende draak.Hoofdklasse A: sterke competitie met veel technisch goede ploegen uit het westen. Ik geniet er van . Beter voetbal dan paar jaar geleden met destijds alleen clubs uit Oosten en Noorden.
Dat noem ik geen MSC-supporters !
Zo'n belangrijk duel moet je toch gewoon op zaterdagavond spelen. Hoeft geen supporter zijn eigen club in de steek te laten.
Hoofdklasse A: sterke competitie met veel technisch goede ploegen uit het westen. Ik geniet er van . Beter voetbal dan paar jaar geleden met destijds alleen clubs uit Oosten en Noorden.
Het plan van MSC sluit uit dat clubs uit Noord en Oost nog langer kunnen genieten van de " technisch goede ploegen uit het westen"
Al enig idee naar welke wedstrijden je de 2 komende zondagen gaat, Unregistere?
Hadden zich definitief veilig kunnen spelen. Oei.MSC thuis onderuit tegen hekkensluiter Jong Achilles'29. 3-1. Blamage.
Vanavond ook een belangrijk inhaalpotje zag ik, Silvolde - Leonidas.