Achilles 1894 haakt wel beetje bij beetje af. Nu weer 1-1 bij Alphense Boys. Daarom is Leonidas nu derde. De Rotterdammers klopten SWZ Sneek met 2-1 door goals van Amrani en Lionahr. Ze staan wel al acht punten achter SJC, maar toch.
RKAVV won de clubnamenderby met RKHVV overigens dik vandaag: 5-1. RKHVV nu laatste, samen met Jong Achilles '29. Die pakten een puntje bij De Bataven: 4-4.
8-3, dat is wel heel apart.
IK heb trouwens niet het idee dat ze in Groesbeek vinden dat het daar Berg en Dal is.
Volgende week langs de lijn bij Silvolde - De Bataven.
Ja, dan heb ik gewoon pech en ben ik vrij. Erg teleurstellend deze afgelasting, was de enige in beide hoofdklasses. Nu mee geweest met collega scheidsrechter naar derde klasser.Helaas afgelast. Kreeg je nog een vervangend potje of doen ze daar niet aan en ben je in zo'n geval dus gewoon vrij?
Ja, dan heb ik gewoon pech en ben ik vrij. Erg teleurstellend deze afgelasting, was de enige in beide hoofdklasses. Nu mee geweest met collega scheidsrechter naar derde klasser.
Klopt. Maar ik heb zaterdag wel gefloten in Sneek, en toen was het een stuk kouder dan gisteren. En ook in korte mouwen, haha.Okee. Op zich ook wel logisch omdat de aanstellingen vooraf worden gedaan. Wel jammer, al was het best koud, dus misschien heb je weinig gemist.
Morgen naar Purmersteijn - De Bataven.