Hoofdklasse A zondag 2017-2018

Unregistere

Well-known member
Leonidas startte het seizoen met een doelpuntloos gelijkspel tegen De Bataven.

Overwinningen waren er voor Alphense Boys (2-4 bij RKHVV), Purmersteijn (3-1 tegen MSC), Silvolde (1-2 bij Heerenveen, met Friesland als vlagger) en Hollandia (0-1 bij SDO).

De duels DHC - Achilles 1894 (2-2), SJC - RKAVV (1-1) en Jong Achilles '29 - SWZ Boso Sneek (3-3) eindigden onbeslist.
 

Abubakari

Well-known member
Als VV Heerenveen niet wint als SC Heerenveen vlagt dan moeten ze het wel slecht gedaan hebben. Of SC Heerenveen is eigenlijk voor Cambuur.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Oeps, haalde even twee man uit het hoge noorden door elkaar haha.

Hoe was de wedstrijd? Of mag je daar officieel geen uitlatingen over doen als je op dit niveau vlagt?
Ik vond Silvolde iets beter. Maar ze waren denk ik iets effectiever en hadden ook geluk dat vlak voor de 0-1 Heerenveen een bal op het houtwerk mikte.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Overigens heb ik na 2 wedstrijden mijn debuut in de derde divisie al te pakken. Op 17 september naar oh oh Den Haag bij de wedstrijd HBS - Quick '20. Gaat snel zo.
 

Unregistere

Well-known member
Twee teams met de volle mep na twee duels: promovendus Alphense Boys (4-2 winst tegen Jong Achilles '29) en Silvolde (4-1 tegen Purmersteijn).

Het Rotterdamse Leonidas won bij Hollandia met 0-1, netjes. Zij staan op vier punten, net als Achilles 1894 (2-0 tegen SDO), DHC (2-3 bij SWZ Sneek) en SJC (0-1 bij De Bataven, hup Sjaak Polak!).

SDO en RKHVV (4-3 verlies bij MSC) hebben nog geen punten. RKAVV en Heerenveen wel, zij speelden doelpuntloos gelijk.
 

JMD

Well-known member
SJC was niet om aan te zien begreep ik... Maar goed, 4 uit 2 geen slechte start. De goal kwam van Jeroen Dedel, oud-speler van Hillegom, en tevens oud-leerling van mij. :)
 

bqandy

Well-known member
Achilles 1894 wint vanavond al in en tegen Heerenveen: 3-1. Zeven uit drie voor de ploeg uit Assen. Lekkere rentree in de hoofdklasse.
 

Unregistere

Well-known member
Silvolde en SJC komen ook op zeven en delen de koppositie met Achilles 1894.

Leonidas maakte Silvolde in Rotterdam de eerste punten afhandig. Zakaria Amrani zette de gelijkmaker op zijn naam, nadat Silvolde voor rust op 0-1 kwam. De mannen van Sjakie Polak, SJC dus, wonnen met 3-0 van SWZ Boso Sneek.

RKHVV staat na drie duels nog op nul. Ze verloren vandaag weer, nu bij Purmersteijn (2-1).
 

bqandy

Well-known member
RTV Drenthe heeft bij mij inmiddels een grote reputatie van onzorgvuldigheid en grote fouten, maar vandaag maken ze het wel erg bont.

VOETBAL - In de hoodklasse A van het zondagvoetbal stond vandaag de derde speelronde op het programma. De twee koplopers na twee speelronden, SJC en Purmersteijn, verspeelden punten. Dat deed Achilles 1894 niet, waardoor de club uit Assen zich minstens een week koploper mag noemen.
Bekijk hier: de uitzending van Onze Club

Hieronder alle uitslagen van dit weekend in de hoofdklasse A:

Heerenveen - Achilles 1894 1-3
Leonidas - Silvolde 1-1
De Bataven - Hollandia 1-1
DHC - RKAVV 1-1
Purmersteijn - RKHVV 2-1
SDO - Alphense Boys 3-2
SJC - SWZ Boso Sneek 3-0
Jong Achilles'29 - MSC 1-1
 
Bovenaan