De Groene Scout
Well-known member
'voor de breedte' zei je 30 april.En Snelders die van Quick '20 komt schijnt ook goed te zijn.
'voor de breedte' zei je 30 april.En Snelders die van Quick '20 komt schijnt ook goed te zijn.
Be Quick 1887 2 voor de 15e keer kampioen in de afgelopen 20 jaar hoorde ik zondag bij Westlandia, waarvan het 2e ook alweer kampioen is.
Het zijn dus grotendeels ieder jaar weer dezelfde ploegen.
ASWH 2 ook weer van de partij?Volgens mij is dat in heel veel districten het geval. Zie bijna altijd dezelfde teams opduiken in die kampioenscompetities voor reserveteams. Op zich ook niet vreemd.
Nee, voor de verandering waarschijnlijk een keer niet. Kozakken Boys lijkt het te gaan worden. Al zijn er nog meerdere kandidaten, waaronder ASWH. Maar denk niet dat ze het redden dit seizoen.ASWH 2 ook weer van de partij?
Ik denk het wel, want om 14.30 uur is het erg druk op de velden met de jeugd en zo en bovendien is dat voor HSC '21 dan wel een erg ongewone tijd, terwijl HHC juist gewend is rond die tijd te spelen.
En je moet ze natuurlijk ook niet teveel tegemoet komen.
Er wordt immers al op zaterdag gevoetbald.
Het is definitief, dat Sargon Gouriye bij HHC blijft.
Die zal daarna wel naar AFC gaan. Old boys netwerk in zit je gelijk goed met je uni opleiding.