HHC Hardenberg

Unregistere

Well-known member
Dan kan Werkman mooi naar De Dijk of AFC, als die er lucht van krijgen dat hij zich in Amsterdam zal vestigen. Of een 'bollenclub'.
 

SanMark.

Well-known member
Zitten er bij HHC2 nog wel wat echte jongens van de club of zijn dat ook allemaal jongens van buiten die nog een centje erbij pakken ?
 

De Groene Scout

Well-known member
Woensdag 30 mei staat het duel HSC 2 - HHC 2 volgens mij op het programma. Ik heb hem in ieder geval genoteerd in mijn agenda.
 

de Kok

Member
Be Quick 1887 2 voor de 15e keer kampioen in de afgelopen 20 jaar hoorde ik zondag bij Westlandia, waarvan het 2e ook alweer kampioen is.
Het zijn dus grotendeels ieder jaar weer dezelfde ploegen.
 

Unregistere

Well-known member
Be Quick 1887 2 voor de 15e keer kampioen in de afgelopen 20 jaar hoorde ik zondag bij Westlandia, waarvan het 2e ook alweer kampioen is.
Het zijn dus grotendeels ieder jaar weer dezelfde ploegen.

Volgens mij is dat in heel veel districten het geval. Zie bijna altijd dezelfde teams opduiken in die kampioenscompetities voor reserveteams. Op zich ook niet vreemd.
 

De Groene Scout

Well-known member
Duel van HHC 2 tegen HSC'21 2 staat nu ingepland voor woensdag 30 mei in Haaksbergen, maar er wordt geprobeerd om dat naar zaterdag 2 juni te verplaatsen.
 

de Kok

Member
Ik denk het wel, want om 14.30 uur is het erg druk op de velden met de jeugd en zo en bovendien is dat voor HSC '21 dan wel een erg ongewone tijd, terwijl HHC juist gewend is rond die tijd te spelen.
En je moet ze natuurlijk ook niet teveel tegemoet komen.
Er wordt immers al op zaterdag gevoetbald.

Kan toch gewoon op zondag?
 

Unregistere

Well-known member
Ze hadden inderdaad enig geluk dat ze nog derde werden, omdat de scheidsrechter er een potje van maakte bij Barendrecht - IJsselmeervogels. Die keurde op advies van de assistent de 2-2 goed, terwijl de bal niet over de lijn was geweest. Anders was Barendrecht derde.
 

Unregistere

Well-known member
Zo te lezen gieren de hormonen bij Jan door het lijf, met al die aandacht voor de scheiding van Wes en Yo en bijbehorende vrijpartijen. Inclusief flauwe grappen over de lengte van Wes, maar wel klagen dat de Snor lelijk deed over HHC. Valt me toch tegen van hem.
 
Bovenaan