HHC Hardenberg

SanMark.

Well-known member
Ook maar even hier.
Cultuurbewaker Jan Piet Bosma gaat na 5 jaar HHC verlaten.
Fries Bosma, die al jaren in Assen woont en werkt, kon de verleiding niet weerstaan om bij Harkemase Boys aan de slag te gaan.
Bij HHC wordt hij door iedereen , en niet in de laatste plaats door de spelers, op handen gedragen.
Hiermee wordt het des te belangrijker wie HHC straks als hoofdcoach benoemt.

Iemand na 5 jaar al een cultuur bewaker noemen.

Het kan verkeren.
 

Unregistere

Well-known member
Is er nu nog steeds geen nieuwe trainer? Duurt lang zeg. Je zou toch denken dat de kandidaten in de rij staan...
 

Fregge

Well-known member
Een Duitse trainer. Dan krijgen de twee letters in de naam van de club toch een andere betekenis
 

De Groene Scout

Well-known member
Geen Peter Hyballa dus maar de voor mij toch wat onbekende naam van Bert van Hunenstijn.
Benieuwd wat noord-ooster hier over te zeggen heeft.
 

de waan

Well-known member
Deze zag ik niet aankomen eerlijk gezegd.

Afgelopen weekend overigens begonnen met een 6-1 nederlaag bij FC Horst, waar hij tussentijds is ingestapt. Voor wat het waard is. :p
 

Unregistere

Well-known member
Ik neem aan dat HHC ook tegenstanders bekijkt vooraf? Kozakken Boys is na de winterstop begonnen met wat trainer Adjei een 'realistische' speelwijze noemt, dus 5-3-2 (of 3-5-2, hoe je het wilt zien). Heeft dus vermoedelijk weinig te maken met aanpassen aan HHC, maar gewoon spelen zoals ze zelf op dit moment het beste lijkt.

In elk geval zet Kees de boel al op scherp voor volgende week door 'de verlosser van Urk' vast te waarschuwen: https://twitter.com/keesduijst/status/1223862489756160002
 

De Groene Scout

Well-known member
Bij HHC schuiven ze de assistent (Pascal Diender) door, daar zal NO wel niet tevreden over zijn.
Die had liever een grote naam gezien schat ik zo in.
 

noordooster

Well-known member
Zoals verwacht speelde Mulder zich snel en definitief in de basis en bleek het niveau voor Reuvers te hoog.
Hij verkast naar derde divisionist Genemuiden.
 
Bovenaan