HHC Hardenberg

Unregistere

Well-known member
Allemaal goed en wel, maar ik ben vooral benieuwd naar de voorbeschouwing... Bij ons staat hij er al een tijdje op, maar bij HHC gaat het alleen nog over Sinterklaas.
 

Unregistere

Well-known member
Wordt nou serieus de materiaalman bezongen in het clublied van ASWH?

Zeker. Weliswaar pas in het tweede couplet, maar dat mag de pret niet drukken. ;)

Verder heeft Vosjan zijn best gedaan. Paar foutjes, maar dat kon hij over het algemeen ook niet weten. Al is er dan altijd nog de regel dat je soms dingen even moet checken voor je ze overneemt, maar vooruit.

We kunnen wel zien dat hij meer van de historie is, want recente beroemde Ambachters (Moon!) noemt hij niet. En ik mis ook wel de naam van Robin Schmidt in de voorbeschouwing, evenals Marten de Roon. Maar je kunt niet alles hebben.

Dank voor het delen Fregge !
 

Unregistere

Well-known member
Ja en van Nederlandstalige zangers (Jeroen Boom) heeft hij ook weinig kaas gegeten.

Maar ik zie het al, dit is een stukje onderschatting. Jan ziet ons als tussendoortje en is in gedachten al bezig met de voorbeschouwing voor HHC - Quick Boys en natuurlijk het naderende herfstkampioenschap. :p
 

Unregistere

Well-known member
Ah, dat was die man die zo provocerend ging juichen naast onze dug-out bij de 0-2. Al bedoelde hij het waarschijnlijk niet zo, vermoed ik. Want daar was het de wedstrijd niet echt naar.

Maar een flinke aderlating voor HHC dus, als ik dat zo goed begrijp?
 

Unregistere

Well-known member
Zal wel onbedoeld zijn geweest dan, vermoed ik. Kwam een beetje vreemd over, ging keihard staan juichen bij onze bank toen hij een invaller aan het instrueren was. Ook de vierde man keek enigszins verbaasd naar het tafereeltje en wat supporters werden boos, maar dat is ook geen ramp.
 
Bovenaan