HHC Hardenberg

De Groene Scout

Well-known member
Maar waarom proberen ze hem niet af en toe nu hij weer fit is?
Zo goed loopt het nu ook weer niet. Af en toe dan eens kijken hoe een jonge speler ervoor staat na lang blessureleed kan dan toch prima?
 

Unregistere

Well-known member
Ja, dat is die jongen die boer wordt toch? Stond zelfs in de landelijke versie van AD, verhaaltje van Fardau.
 

De Groene Scout

Well-known member
Wordt het niet eens tijd dat de overheid ook gewoon een fiks aantal rijksdiensten ( bv enkele ministeries ) naar Noord en Oost Nederland verhuist ?

Juist, al is het alleen maar om de 2e en 3e divisie een beetje op niveau te krijgen in het oosten en noorden des lands.
Goed punt hoor.:confused:
 

de waan

Well-known member
Dit wint HHC wel. Katwijk zal niet supergemotiveerd zijn en meestal doet HHC het tegen de qua naam grote ploegen wel goed.
 

SanMark.

Well-known member
Moet hij dan ook de toeschouwers tellen die de tweede helft extra komen omdat ze zelf uitgevoetbald zijn ?
 

De Groene Scout

Well-known member
Ceephax, ik had geen zin en tijd om 5 kwartier HHC-TV te kijken.
Had jet het geplaatst voor een bepaalde passage? Dan s.v.p. even het bewuste tijdstip aangeven.
 

TukkerVoetbal

New member
Van verschillende kanten heb ik gehoord dat voormalig sc Elim speler en huidig MSC speler Justin Benjamins in beeld is bij HHC.
Officieel is er voor zover ik weet nog niets bekend gemaakt.
Ik denk wel dat Justin de capaciteiten heeft om bij HHC basisspeler te worden.

Uit mijn netwerk komt het gerucht dat HHC bezig is met een centrale verdediger van Quick'20. Dat zou Ryan Snelders, zoon van oud-international Theo Snelders, moeten zijn.
 

TukkerVoetbal

New member
Lijkt mij niet; die staat al op het lijstje van spelers die hebben toegezegd te zullen blijven bij Quick'20.

Als HHC zich gaat melden dan kan ik mij voorstellen dat hij interesse heeft. Met name de financi?le compensatie zal hier de reden voor zijn. Dan is een toezegging om te blijven nl. niets waard
 

De Groene Scout

Well-known member
Klopt, maar als Quick het netjes contractueel vastlegt, dan zal HHC het contractje (en voor een club als HHC stelt dat natuurlijk ook niet zo veel voor) wel af moeten kopen.
We wachten af. Snelders nog over kunnen halen om ook na de w-stop bij de JO11 van KVV Losser te blijven?
 

TukkerVoetbal

New member
Klopt, maar als Quick het netjes contractueel vastlegt, dan zal HHC het contractje (en voor een club als HHC stelt dat natuurlijk ook niet zo veel voor) wel af moeten kopen.
We wachten af. Snelders nog over kunnen halen om ook na de w-stop bij de JO11 van KVV Losser te blijven?

Haha, nee. Ryan gaat voor zijn opleiding stage lopen en heeft hierdoor t? weinig tijd.
 
Bovenaan