HHC Hardenberg

SanMark.

Well-known member
Misschien ligt er dan de link met Marcel Groninger ( ook Fc Groningen ) en Jan Piet Bosma ( ook sportinstructeur bij defensie ).

Daar heb ik volgens mij ook wel eens training van gehad. Maar dat is inmiddels ook alweer bijna 20 jaar geleden.

Raveneau voetbalde in die tijd nog bij ACV 1.
 

de waan

Well-known member
Niet dat het verder veel uitmaakt, maar het aantal toeschouwers in Hardenberg was gisteren meer dan de opgegeven 1500.Het aantal zat dichter bij de 2500 dan bij 1500.
Ik krijg wel eens het idee dat de mensen die de aantallen doorgeven er maar een slag naar slaan.

Dat is wel opmerkelijk, want 90% geeft juist meer tot heel veel meer door dan er daadwerkelijk zijn.
 

Unregistere

Well-known member
Robin Mulder vond het een mooi bericht toen ik het hem gisteravond vertelde. Hij noemde Oosting een prima trainer.
 

De Groene Scout

Well-known member
Nou Noord-Ooster je eerste 'winter-aankoopje' is binnen. Derre Kwee komt erbij.
Oud jeugdspeler van FC Twente en later FC Emmen was clubloos.
 

De Groene Scout

Well-known member
In Hardenberg zijn ze dus wel tevreden over de aanpak van invaltrainer Gert Jan Karsten, hij mag blijven en is ook na dit seizoen de eindverantwoordelijke bij HHC.
Daar zal noord-ooster niet blij mee zijn, die zag liever een grote naam volgens mij.
 

Unregistere

Well-known member
Bedankt. En ja, een speler die al enkele jaren bij Hardenberg speelt kan natuurlijk interessant zijn. Stel dat hij dan in Rotterdam zou komen studeren en ook nog eens een interessante positie heeft, dan is het altijd de moeite waard om dat eens uit te zoeken. Maar centrale verdedigers hebben niet bepaald de eerste prioriteit, die positie is al goed bezet.
 

De Groene Scout

Well-known member
Kevin Mennega verlaat komende zomer ook HHC.
Na zijn zware blessure krijgt hij bij HHC geen kans op speeltijd en dus kijkt hij verder.
Hij gaat het bij Harkemase Boys proberen.
 
Bovenaan