Abubakari
Well-known member
Kunnen we tenminste als excuus aanvoeren dat Feyenoord wordt voorgetrokken, omdat Gudde aan de touwtjes trekt.
Eerder "hoeven we wellicht niet meer dat KNJB gejank aan te horen".
Kunnen we tenminste als excuus aanvoeren dat Feyenoord wordt voorgetrokken, omdat Gudde aan de touwtjes trekt.
Voor de zekerheid. Jij vindt dat clubs altijd spelers mogen transfereren, maar dat het inzetten van deze getransfereerde spelers afhankelijk is van het meespelen in wedstrijden bij de vorige club?Ik vraag me af of een transferperiode wel toegevoegde waarde heeft. Het zorgt vooral voor een totaal overspannen markt en vooral in de laatste weken voor de sluiting van de deadline.
Misschien is het veel beter als de markt weer opengaat en er andere parameters doorslaggevend zijn. Je zou bijvoorbeeld verplicht in een contract laten opnemen dat wanneer een speler in een bepaald percentage van de wedstrijden heeft meegespeeld hij dat seizoen niet voor voor een andere club kan uitkomen.
Je voorkomt wel dat een club in de eerste 3 wedstrijden nog een topspeler kan opstellen, die daarna ineens weg is. Waardoor de tegenstanders in de eerste 3 wedstrijden een nadeel ondervinden ten opzichte van de tegenstanders in de volgende wedstrijden.Het enige voordeel is dat het gebeurt voor de start van de competitie in plaats van na 3 wedstrijden. Maar of dat nou zo veel uitmaakt vraag ik me af.
Voor de zekerheid. Jij vindt dat clubs altijd spelers mogen transfereren, maar dat het inzetten van deze getransfereerde spelers afhankelijk is van het meespelen in wedstrijden bij de vorige club?
Het kan altijd ten kostte gaan van een andere vereniging, maar dat hoeft niet per definitie de verkopende club te zijn. Stel dat FC Twente nog wel geld had en voor de laatste paar wedstrijden nog besluit om 4 spelers te contracteren die bij de topclubs niet in aanmerking voor speeltijd komen. Dan worden de concurrenten van FC Twente benadeeld met dat ze nog kunnen kopen en de selectie repareren (bijvoorbeeld na het wegvallen van Ter Avest een paar weken terug).Nee niet helemaal.
Het uitgangspunt is dat je werkt met vaste selecties vanaf het begin van het seizoen. Als je spelers wil aantrekken dan is dat ter versterking van je team maar mag dat niet ten koste gaan van een andere vereniging.
Het kan altijd ten kostte gaan van een andere vereniging, maar dat hoeft niet per definitie de verkopende club te zijn. Stel dat FC Twente nog wel geld had en voor de laatste paar wedstrijden nog besluit om 4 spelers te contracteren die bij de topclubs niet in aanmerking voor speeltijd komen. Dan worden de concurrenten van FC Twente benadeeld met dat ze nog kunnen kopen en de selectie repareren (bijvoorbeeld na het wegvallen van Ter Avest een paar weken terug).
Je voorkomt wel dat een club in de eerste 3 wedstrijden nog een topspeler kan opstellen, die daarna ineens weg is. Waardoor de tegenstanders in de eerste 3 wedstrijden een nadeel ondervinden ten opzichte van de tegenstanders in de volgende wedstrijden.
Daarnaast vind ik het ook niet sjiek richting de mensen die een seizoenkaart hebben gekocht.
De meeste seizoenkaarten worden toch al verkocht als de zomerstop nog moet beginnen of in ieder geval nog niet afgelopen is. Dus dan weet je zo ie zo niet welke spelers er het komend seizoen op het veld staan.
De KNVB gaat uit emotionele overwegingen stemmen voor Marokko om het WK te organiseren.
De KNVB gaat uit emotionele overwegingen stemmen voor Marokko om het WK te organiseren.