Eigen keuze om een bepaald risico te lopen, ja dat is idd precies hetzelfde als "terecht dood".Niet nadenken, zonder politie fietsen ze gewoon door en eigen keus.
Dat is inderdaad niet negatief tegen de fietser.
Maar idd, klaar nu.
Altijd wind tegen op de fiets?Echt klaar met die kut wind en regen.
Echt klaar met die kut wind en regen.
Ja!Altijd wind tegen op de fiets?
We hebben een nieuw record. Voor het eerst 6 stormdagen op rij.Voor mijn gevoel stormt het al 5 dagen op een rij... @erka kan vast wel vertellen of dat uniek is... Kan me niet herinneren dat er ooit zolang achter elkaar zoveel wind gestaan heeft.
Ja erg leuk, wel onheilspellend eigenlijk, tot dat het ging regenen... wat een zooi.Prachtige foto's uit Frankrijk en Spanje van Saharazand. Benieuwd wat we hier morgen gaan krijgen.
herstelderepubliek.wordpress.com
![]()
SAHARAZAND? Vergeet het maar!
Gisteren zagen we een gele hemel als we omhoog keken. Veel berichten over Saharazand wat zich over Europa verspreidde van officiële kant. Een aantal kritische observatoren zag in die gele kleur wat…herstelderepubliek.wordpress.com
Het was geen saharazand heren... Letten we wel even op?
Echt, wie verzint dit soort onzin?
Als je de rijen zo ziet bij alle wasstraten de afgelopen dagen kan je je eerder afvragen of dat Saharazand geen complot is van de autowasstraten...Wat het was of waar het vandaag kwam maakt mij weinig uit; de auto is weer schoon.![]()