Het weer

JMD

Well-known member
Daar is de koelte, zeewind steekt op, temperatuur zakt direct hier... Heerlijk.
Ramen tegen elkaar open in huis zodat de warmte weg kan.

Batigoal

Well-known member
Ja, nu wordt het weer wat lekkerder. Zo'n eerste dag hitte kan ik vaak wel tegen, maar zodra het de dagen erna in huis blijft hangen wordt het minder aangenaam.

JMD

Well-known member
Ja, nu wordt het weer wat lekkerder. Zo'n eerste dag hitte kan ik vaak wel tegen, maar zodra het de dagen erna in huis blijft hangen wordt het minder aangenaam.
Dat inderdaad. Alhoewel ik er sowieso nu wel beter tegen kan dan toen ik in de puberteit zat, toen werd ik gewoon doodziek van warm weer. En uitgerekend die zomers (mid jaren 90) waren ontzettend warm (of althans, hadden allen een flinke periode van heel warm weer)

erka

Well-known member
Ik heb er altijd wel redelijk goed tegen gekund. Ik zweet wel veel, maar op zich nooit veel last van gehad.

Voor de liefhebbers. De modellen pleuren er een nieuwe hittegolf uit voor over twee weken waar ook de 40-ers verschijnen in de Benelux.

erka

Well-known member
Dat inderdaad. Alhoewel ik er sowieso nu wel beter tegen kan dan toen ik in de puberteit zat, toen werd ik gewoon doodziek van warm weer. En uitgerekend die zomers (mid jaren 90) waren ontzettend warm (of althans, hadden allen een flinke periode van heel warm weer)

Die van nu zijn bijna allemaal warmer. Zowel qua gemiddelde als qua extremen.

JMD

Well-known member
Die van nu zijn bijna allemaal warmer. Zowel qua gemiddelde als qua extremen.
Zeker, maar dat maakt die van toen niet minder warm (zeker niet als je niet tegen de hitte kan en er ziek van wordt)...

En daar is ook de regen en de donkere wolken en het onweer...

Bovenaan