Het weer

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Alles verder goed daar gegaan Kralinger? Staat alles nog?
Hier valt de schade mee. Ik woon ook in een nieuwbouwwijk (2008 gebouwd), wat onder moderne regelgeving valt en daardoor een stuk steviger / veiliger is.

Er is enorme schade elders in Schotland. Ik ben nog niet buiten geweest dus ik kan niet zeggen hoe de directe omgeving buiten deze wijk eruit ziet, maar ik heb zeker berichten van schade gehoord.

Satyr

Administrator
Forumleiding
De A7 zou onbegaanbaar zijn door de sneeuw en ik in een korte broek de kliko schoon te spuiten hier 😂

JMD

Well-known member
De A7 zou onbegaanbaar zijn door de sneeuw en ik in een korte broek de kliko schoon te spuiten hier 😂
Het is daar 6 graden bij jou... En dan in korte broek? :)

Maar goed, heb een leerling in klas die het hele jaar al in korte broek naar school komt. Ik heb het niet snel koud, maar zelfs ik krijg het dan al koud als ik er aan denk...

Bernardo

Well-known member
Ja bizar, reed in Heerenveen helemaal niks aan sneeuw, en in Drachten lag een 6-8 cm. Gelukkig verder weinig last van gehad.

erka

Well-known member
Paar dagen geleden lag er in delen van Nederland nog sneeuw.

Nu is het, sinds het begin van de metingen, nog nooit zo vroeg in het jaar zo warm geweest als vandaag. Met andere woorden: vanaf 1 januari tot en met 21 februari is het sinds 1901 niet zo warm geweest (De Bilt).

Bovenaan