De wind heeft nu ook Amstelveen bereikt. Ik ben er wel blij mee. Ik kan niet goed tegen hitte.Daar is de koelte, zeewind steekt op, temperatuur zakt direct hier... Heerlijk.
Ramen tegen elkaar open in huis zodat de warmte weg kan.
Dat inderdaad. Alhoewel ik er sowieso nu wel beter tegen kan dan toen ik in de puberteit zat, toen werd ik gewoon doodziek van warm weer. En uitgerekend die zomers (mid jaren 90) waren ontzettend warm (of althans, hadden allen een flinke periode van heel warm weer)Ja, nu wordt het weer wat lekkerder. Zo'n eerste dag hitte kan ik vaak wel tegen, maar zodra het de dagen erna in huis blijft hangen wordt het minder aangenaam.
Dat inderdaad. Alhoewel ik er sowieso nu wel beter tegen kan dan toen ik in de puberteit zat, toen werd ik gewoon doodziek van warm weer. En uitgerekend die zomers (mid jaren 90) waren ontzettend warm (of althans, hadden allen een flinke periode van heel warm weer)
Zeker, maar dat maakt die van toen niet minder warm (zeker niet als je niet tegen de hitte kan en er ziek van wordt)...Die van nu zijn bijna allemaal warmer. Zowel qua gemiddelde als qua extremen.
Echt? KNMI zegt 35,3 op dit moment.Maastricht 39! Wow.
Echt? KNMI zegt 35,3 op dit moment.
Twente is warmer 36,5 en Hupsel (waar ligt dat?) 35,9.
Hier gaan we richting onder de 20...
Onweer en regen![]()
En daar is het begin van de avond echt flink losgegaanHupsel ligt bij Winterswijk.