Het weer

Joost

Well-known member
xxl.jpg


Luik.
 

Maasveld

Well-known member
Veel inwoners van Valkenburg zijn opgevangen in hotels. Deze zijn echter niet bereikbaar voor leveranciers, waardoor er een voedseltekort dreigt.
 

Joost

Well-known member
Veel inwoners van Valkenburg zijn opgevangen in hotels. Deze zijn echter niet bereikbaar voor leveranciers, waardoor er een voedseltekort dreigt.

Dat vond ik zo'n raar nieuwsbericht. Je hoeft niet per se met een vrachtwagen door de straten, het kan ook in kleinere delen vervoerd worden. Het centrum staat onder water, voor de kenners het stuk tussen spoor en Cauberg. Maar dat het onbereikbaar is is een beetje raar. Tevens hebben ze de AH vannacht leeggehaald en het eten naar de opvanglocaties gebracht.
 

Maasveld

Well-known member
Dat vond ik zo'n raar nieuwsbericht. Je hoeft niet per se met een vrachtwagen door de straten, het kan ook in kleinere delen vervoerd worden. Het centrum staat onder water, voor de kenners het stuk tussen spoor en Cauberg. Maar dat het onbereikbaar is is een beetje raar. Tevens hebben ze de AH vannacht leeggehaald en het eten naar de opvanglocaties gebracht.
Klopt, lijkt me niet zo heel spannend om dat met bootjes te vervoeren, tenzij er een hele sterking stroming is.
 

zwammy

Well-known member
In Valkenburg een brug ingestort, voor de kenners. Is dat dat mooie bruggetje met dat slot en dat terras erbij?
 

erka

Well-known member
Besef wel even dat AL het water dat in België en Duitsland gevallen is, dus alles, door Nederland moet zometeen. De ellende is nog lang niet voorbij.
 
Bovenaan