Fregge
Well-known member
Rustig wachten op de dag!Het is een kwestie van geduld!
Rustig wachten op de dag!Het is een kwestie van geduld!
dat een Limburgs zwembad wordt gevuld....Rustig wachten op de dag!
Kunnen ze die les niet verplaatsen naar de A79.Zwemles van dochter gaat niet door, het zwembad is ondergelopen.
(geen grap)
Daar voer gisteren een waterscooterKunnen ze die les niet verplaatsen naar de A79.
Dat heel Limburg zwemmen mag!Rustig wachten op de dag!
dat een Limburgs zwembad wordt gevuld....
Nee nee,Dat heel Limburg zwemmen mag!
Ja dan komt het wel heel dichtbij.Zwemles van dochter gaat niet door, het zwembad is ondergelopen.
(geen grap)
Ja, ben wezen kijken. Ik woon helemaal boven bij de AH, maar die wijk links bij Otterveurdt (Lotbroek?) is de lul als het breekt. Het ging nu al over de rand, maar redelijk onder controle.Staan de meubels al hoog Satyr? Bij jullie is toch die waterbuffer die op overstromen staat?
Ja, ben wezen kijken. Ik woon helemaal boven bij de AH, maar die wijk links bij Otterveurdt (Lotbroek?) is de lul als het breekt. Het ging nu al over de rand, maar redelijk onder controle.
Nee, het loopt vanaf EHC juist naar beneden. Veld van Passart staat wel blank, is kunstgrasVolgens mij is dat De Dem.
Maar het gaat gus richting het zwembad en niet richting EHC?
Ik heb een filmpje waarop je dat kunt zien.Ik las iets dat ze het gecontroleerd wilden laten doorlopen om zo een vloedgolf te voorkomen.
Leve de VVD!Het leger is ingezet. Dan verwacht je enkele honderden man, misschien een paar duizend.
Maar het zijn er liefst 68!! Meer hebben we niet beschikbaar.
Wat zijn basisdiensten in Nederland toch verwaarloosd. Of het nou politie, zorg of leger is. Acht-en-zestig.