Het weer

erka

Well-known member
Dat gaan trouwens ook flinke waterstanden geven in de Maas (en de Rijn, maar die kan meer aan).
 

Joost

Well-known member
Onze gemeente heeft een bericht geplaatst dat drinkwater schaars wordt door klimaatverandering en droogt.

Een uur later hebben ze dat verwijderd en de locatie doorgegeven waar je zandzakken kan ophalen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Staan de meubels al hoog Satyr? Bij jullie is toch die waterbuffer die op overstromen staat?
Ja, ben wezen kijken. Ik woon helemaal boven bij de AH, maar die wijk links bij Otterveurdt (Lotbroek?) is de lul als het breekt. Het ging nu al over de rand, maar redelijk onder controle.
 

erka

Well-known member
Ja, ben wezen kijken. Ik woon helemaal boven bij de AH, maar die wijk links bij Otterveurdt (Lotbroek?) is de lul als het breekt. Het ging nu al over de rand, maar redelijk onder controle.

Ik las iets dat ze het gecontroleerd wilden laten doorlopen om zo een vloedgolf te voorkomen.
 

erka

Well-known member
Het leger is ingezet. Dan verwacht je enkele honderden man, misschien een paar duizend.
Maar het zijn er liefst 68!! Meer hebben we niet beschikbaar.

Wat zijn basisdiensten in Nederland toch verwaarloosd. Of het nou politie, zorg of leger is. Acht-en-zestig.
 

gevegt

Well-known member
Het leger is ingezet. Dan verwacht je enkele honderden man, misschien een paar duizend.
Maar het zijn er liefst 68!! Meer hebben we niet beschikbaar.

Wat zijn basisdiensten in Nederland toch verwaarloosd. Of het nou politie, zorg of leger is. Acht-en-zestig.
Leve de VVD!
 
Bovenaan