Het weer

Forza AZ

Well-known member
Ja, maar dat is een stad, die koelt sowieso weinig af.

Maar in open vlaktes koelt een woestijn toch altijd af 's nachts? Dat is althans wat mij altijd geleerd is...
Het is natuurlijk wel Death Valley, m.a.w. een vallei. En dus geen grote open vlakte.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
D

Deleted member 2709

Guest
Ik heb ooit overnacht midden in de woestijn (nouja, een paar kilometer buiten een oase-stad) in Egypte, daar ging de temperatuur omlaag 's nachts naar 20 graden of (en het was zodra de zon weer op het zand viel heel snel weer 40) .
 

gevegt

Well-known member
Ik heb ooit overnacht midden in de woestijn (nouja, een paar kilometer buiten een oase-stad) in Egypte, daar ging de temperatuur omlaag 's nachts naar 20 graden of (en het was zodra de zon weer op het zand viel heel snel weer 40) .
Nog even naar boven gekeken?
 

erka

Well-known member
Hier hangt al uren een regengebied maar het regent er totaal niet hard uit. Beetje miezeren.

Limburg krijgt het morgen pas echt voor de kiezen zoals het nu lijkt. Met een beetje mazzel komen we morgen in Groningen aan de goede kant van het weer te zitten en krijgen we 25 C.
 

Joost

Well-known member
Ik heb zelden zoveel water gezien.
Ben naar Patro v Roda gereden en moest omrijden omdat er opritten totaal onder water stonden.
 

erka

Well-known member
Steeds meer beelden van Heerlen, waar het nu een aardige ramp aan het worden is. Satyr nog last?
 

Joost

Well-known member
Het was ook dit keer heel erg lokaal. Ik woon bovenop de berg, hier stroomde letterlijk alles van de berg naar beneden, onder andere richting Ransdaal zoals op het filmpje. Denk dat Satyr nauwelijks last heet gehad. Maar de weg richting Voerendaal was gewoon een rivier.

gek genoeg was het helemaal geen wolkbreuk, het heeft echt de hele dag heel hard geregend.
 
Bovenaan