Het weer

Satyr

Administrator
Forumleiding
Alles prima hier, heb met wat boodschappentassen en wat zand/modder uit de tuin zandzakken gemaakt, mocht ons afvoerputje in de tuin het begeven. Maar die is schoon en kan het prima aan. Vrij letterlijk 200 meter naar beneden is het rampgebied.
 

gevegt

Well-known member
Hyundai i20. Brengt mij van a naar b. Geen statussymbool inderdaad,dat is voor leden met een kleine penis....
De lengte van je lul is genetisch bepaalt, dus dat is geen argument.
Wel opvallend dat je er direct over begint.
Persoonlijk lijkt het mij meer dat mevrouw Miramar de beslissing heeft genomen.
 

Miramar

Well-known member
De lengte van je lul is genetisch bepaalt, dus dat is geen argument.
Wel opvallend dat je er direct over begint.
Persoonlijk lijkt het mij meer dat mevrouw Miramar de beslissing heeft genomen.
Nee joh. Mijn vader had een auto ingevoerd vanuit Duitsland en gaf um aan mij. Mevrouw miramar rijdt niet meer wegens ziekte....
 

Maasveld

Well-known member
Ik woon zelf op zo'n 500 meter van de Maas op 1 hoog. Ik zal hooguit mijn racefiets uit de kelder moeten halen, verder heb ik niet veel te vrezen. Ik ben zojuist even naar de Maas gelopen. Zoals het er nu bijligt hebben we elk jaar wel een keertje. Ik schat dat we nu nog zo'n 6 meter speling heeft tot het de stad in zal lopen, dat gaat niet gebeuren denk ik. Een paar restaurants aan de kade zullen het wel zwaar gaan krijgen, die hebben nog 20 centimeter speling.
 

Joost

Well-known member
Ik woon zo hoog, voordat het hier onder water komt te staan is de rest van Nederland al ondergelopen.

Je ziet wel dat de grond echt niets meer aankan. Het heeft vandaag de hele dag zachtjes geregend en er ontstaan direct over grote plassen.
 

gevegt

Well-known member
Ik woon zo hoog, voordat het hier onder water komt te staan is de rest van Nederland al ondergelopen.

Je ziet wel dat de grond echt niets meer aankan. Het heeft vandaag de hele dag zachtjes geregend en er ontstaan direct over grote plassen.
Voor dat laatste: meer tegels in de tuin!
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

erka

Well-known member
Voorlopig maar niet even meer over de A61 van Venlo naar het zuiden.

60f09be38a34d.jpeg
 

erka

Well-known member
Door Sittard stroomt toch ook zo'n beek die snel kan overstromen? Althans dat dacht ik altijd.
 
Bovenaan