gevegt
Well-known member
Haha, wat een kut bakkie.Ja, hoezo?
Haha, wat een kut bakkie.Ja, hoezo?
Hyundai i20. Brengt mij van a naar b. Geen statussymbool inderdaad,dat is voor leden met een kleine penis....Haha, wat een kut bakkie.
De lengte van je lul is genetisch bepaalt, dus dat is geen argument.Hyundai i20. Brengt mij van a naar b. Geen statussymbool inderdaad,dat is voor leden met een kleine penis....
Nee joh. Mijn vader had een auto ingevoerd vanuit Duitsland en gaf um aan mij. Mevrouw miramar rijdt niet meer wegens ziekte....De lengte van je lul is genetisch bepaalt, dus dat is geen argument.
Wel opvallend dat je er direct over begint.
Persoonlijk lijkt het mij meer dat mevrouw Miramar de beslissing heeft genomen.
Vuile klootzak!!!Nog even voor de duidelijkheid: bij mij komt er geen enkele vluchteling uit Limburg in.
Sorry voor dat laatste.Nee joh. Mijn vader had een auto ingevoerd vanuit Duitsland en gaf um aan mij. Mevrouw miramar rijdt niet meer wegens ziekte....
Haha inderdaad...Sorry voor dat laatste.
Dus toch een oud ijzer boer!
Misschien waardeert gevegt het wel als je vlaai meeneemt. Tenminste, wat nog niet is weggedreven door het waterVuile klootzak!!!
Ik woon zelf op zo'n 500 meter van de Maas op 1 hoog. Ik zal hooguit mijn racefiets uit de kelder moeten halen, verder heb ik niet veel te vrezen. Ik ben zojuist even naar de Maas gelopen. Zoals het er nu bijligt hebben we elk jaar wel een keertje. Ik schat dat we nu nog zo'n 6 meter speling heeft tot het de stad in zal lopen, dat gaat niet gebeuren denk ik. Een paar restaurants aan de kade zullen het wel zwaar gaan krijgen, die hebben nog 20 centimeter speling.
Voor dat laatste: meer tegels in de tuin!Ik woon zo hoog, voordat het hier onder water komt te staan is de rest van Nederland al ondergelopen.
Je ziet wel dat de grond echt niets meer aankan. Het heeft vandaag de hele dag zachtjes geregend en er ontstaan direct over grote plassen.
Jammer.In Sittard nog weinig aan de hand, Maas gelukkig niet in de buurt, dus we lijken er goed vanaf te komen.
Hopelijk heb je gelijk.Door Sittard stroomt toch ook zo'n beek die snel kan overstromen? Althans dat dacht ik altijd.