Het weer

De Groene Scout

Well-known member
Zag inderdaad net sneeuwfoto's voorbij komen op internet. Hier is de hemel strak blauw en is het ruim boven nu. Dat in zo'n klein landje.
 

Joost

Well-known member
13 cm lag er op de auto. 😍

Elders in het dorp waren ze aldruk bezig.
 

Bijlagen

  • 3744D6F4-69F1-4894-8C58-0DFC47240C50.jpeg
    3744D6F4-69F1-4894-8C58-0DFC47240C50.jpeg
    298,1 KB · Weergaven: 3

erka

Well-known member
Onverwachts veel sneeuw in Limburg inderdaad, zat wel beetje in de verwachting maar niet zoveel. Mooi.
 

Joost

Well-known member
Onverwachts veel sneeuw in Limburg inderdaad, zat wel beetje in de verwachting maar niet zoveel. Mooi.
Gisteren is er behoorlijk wat dooi geweest maar niet op de hoogte waar wij wonen. Toen ik eind van de middag 'afdaalde' naar de supermarkt was daar de sneeuw op stoepen en straten al vrijwel helemaal weg. Hier is echt alleen de hoofdweg sneeuwvrij.

Vannacht is er weer flink wat bijgekomen, ik denk dat er in de tuin nu wel tegen de 20cm ligt. Het sneeuwt nu een klein beetje. Vannacht zou het ook weer een beetje gaan sneeuwen en woensdag juist weer veel sneeuw.
 

erka

Well-known member
Gisteren is er behoorlijk wat dooi geweest maar niet op de hoogte waar wij wonen. Toen ik eind van de middag 'afdaalde' naar de supermarkt was daar de sneeuw op stoepen en straten al vrijwel helemaal weg. Hier is echt alleen de hoofdweg sneeuwvrij.

Vannacht is er weer flink wat bijgekomen, ik denk dat er in de tuin nu wel tegen de 20cm ligt. Het sneeuwt nu een klein beetje. Vannacht zou het ook weer een beetje gaan sneeuwen en woensdag juist weer veel sneeuw.

Jaloers...

Hier geen sneeuw, maar wel ijs nu. Vannacht -7 C geweest. Vijvers, sloten enzo dichtgevroren. Jammer dat het niet lijkt door te zetten maar het kan nog wijzigen, behoorlijk onzeker.
 

Marinos

Well-known member
Jaloers...

Hier geen sneeuw, maar wel ijs nu. Vannacht -7 C geweest. Vijvers, sloten enzo dichtgevroren. Jammer dat het niet lijkt door te zetten maar het kan nog wijzigen, behoorlijk onzeker.
Hier ook alles dicht inderdaad, stond totaal geen wind vannacht/gister. Jammer dat het weer weg lijkt te dooien de komende dagen inderdaad.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Jaloers...

Hier geen sneeuw, maar wel ijs nu. Vannacht -7 C geweest. Vijvers, sloten enzo dichtgevroren. Jammer dat het niet lijkt door te zetten maar het kan nog wijzigen, behoorlijk onzeker.
Heerlijk weer vandaag inderdaad!

Hadden we maar meer van zulke dagen.
 

erka

Well-known member
Was beetje natte sneeuw verwacht voor vannacht hier, maar er ligt nu toch ineens een sneeuwdek van zeker 2cm. Altijd leuk, die Noordzeebuitjes,
 

Bernardo

Well-known member
Hopelijk krijgen we hier ook weer eens wat sneeuw van betekenis, en dan niet op avond dat het de volgende ochtend alweer weg is. Heerlijk om mijn dochter zien te genieten in de sneeuw.
 
Bovenaan