Het weer

erka

Well-known member
Deze week wordt het plaatselijk al wel 25 C en zondag, het is dan half oktober, wordt het wellicht 27 C.....

Een ieder die nu nog klimaatverandering ontkent of zegt dat het wel meevalt breng ik persoonlijk naar het gesticht.
 

erka

Well-known member
Een normale herfstdag zaterdag a.s.

5bbcf49fbc676.png
 

JMD

Well-known member
Jajajaja, het is nu wel duidelijk hoor. Ik zat wat hoog in de primaire stand.

Ja, dat was duidelijk. Het viel vooral op omdat ik dat van jou niet gewend was/ben. Meestal ben jij juist degene die feilloos kan aangeven welke data je w?l kan gebruiken in de klimaatdiscussie (zoals wat je opsomde over het aantal zomerse dagen de afgelopen 50 jaar) en welke niet (goh, het wordt van de week 25 graden, dat kan niet in oktober, of 'het was de koudste 23 september van deze eeuw, de klimaatopwarming bestaat niet').
 

erka

Well-known member
Ja, dat was duidelijk. Het viel vooral op omdat ik dat van jou niet gewend was/ben. Meestal ben jij juist degene die feilloos kan aangeven welke data je w?l kan gebruiken in de klimaatdiscussie (zoals wat je opsomde over het aantal zomerse dagen de afgelopen 50 jaar) en welke niet (goh, het wordt van de week 25 graden, dat kan niet in oktober, of 'het was de koudste 23 september van deze eeuw, de klimaatopwarming bestaat niet').

Ja klopt. Alleen ik maak me echt heel erg zorgen over de klimaatverandering. Uiteraard zegt het objectief niks over opwarming.
 
Bovenaan