JFK
Well-known member
Het valt me op dat er richting het westen relatief veel vliegtuigen laag vliegen vanavond. Heeft dat met het weer te maken?
Heb je een hoogtemeter in de schuur?
Het valt me op dat er richting het westen relatief veel vliegtuigen laag vliegen vanavond. Heeft dat met het weer te maken?
Heb je een hoogtemeter in de schuur?
Flikker op Averell!
Periscoop. verrekijker en een bril.
Echter dat alles had ik niet nodig. Het was echt opvallend. Net als het overlast van de lampen die ze aan hebben en het geluid wat ze voortbrengen.
Heerlijk herfstweer vandaag :duim:
Kreta kan zich opmaken voor een mogelijke orkaan ontstaan boven de Middellandse zee.
Loopt gruwelijk uit de hand met die opwarming hier. Heb het idee dat het in Nederland ook (relatief) veel sneller gaat dan bijvoorbeeld in andere gebieden in Europa, maar dat kan aan mij liggen. Heb er verder ook geen verstand van of kennis over.Het is de 9e keer sinds 2001 dat een kouderecord wordt gevestigd. Ter vergelijking: op 141 dagen is het warmterecord voor die dag al verbroken deze eeuw.
Loopt gruwelijk uit de hand met die opwarming hier. Heb het idee dat het in Nederland ook (relatief) veel sneller gaat dan bijvoorbeeld in andere gebieden in Europa, maar dat kan aan mij liggen. Heb er verder ook geen verstand van of kennis over.
Met name april en mei waren dit jaar ongekend warm, maar dat is iedereen volgens mij alweer vergeten. Vergelijk de zomers en voorjaar in Nederland qua temperatuur eens deze eeuw met de jaren zestig of zeventig, angstaanjagend verschil.