Het weer

erka

Well-known member
Morgen gaat vrijwel zeker het hitterecord van het VK (38.7) eraan. Ik denk echter dat het Nederlands hitterecord van 2019 (40.7) morgen niet verbroken gaat worden. Zal er in Nederland om spannen of we de 40 halen.
Bizar dat ik dit typ. 40 C. Eeuwenlang onbereikbaar in Nederland.
 

zwammy

Well-known member
Albert heijn rijdt in ieder geval niet rond. Was er in 2019 ook zo'n drama toen het wel de 40 graden haalde?
 

De Wolf

Well-known member
We meten ook nog maar op een beperkt aantal plaatsen. Amateurstations tellen niet mee. Dat record van 40.7 zou dan Ook een stuk hoger zijn. Ik denk dat die 40 graden ook wel bij eentje gehaald gaat worden. Sowieso in de binnensteden, daar is het altijd een paar graden warmer.
 

Joost

Well-known member
Ik ben vooral blij dat die extreme hitte niet veel langer dan anderhalve dag duurt.
Op het werk zit ik lekker in de klimaatbeheersing en thuis hebben we het binnen kunnen beperken tot een graad of 26.
 

erka

Well-known member
In Engeland is het al 35 C in Londen om 10:00 plaatselijke tijd.
Engeland krijgt vandaag een onmogelijk geachte verbetering van hun alltime record.
 

zwammy

Well-known member
Gelukkig zakt de temperatuur morgen weer en kunnen ze alle praatprogrammas over elkaar heen vallen hoe het toch kan dat het bijna 40 graden is geweest.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Is toch allang bekend? Het is de schuld van de asielzoekers die door het WEF naar ons land zijn gestuurd om een vaccinatieplicht af te dwingen.

Hebben verdomme ook dus die zon meegesmokkeld. Stelletje gelukszoekers.
 

zwammy

Well-known member

Moeten we niet willen zien, spelende kinderen. Gewoon alleen plaatjes van bosbranden en verbranden mensen aub. We gaan echt de inferno in, niet vergeten!
 

De Wolf

Well-known member
Maastricht op 39.4. Ik vrees een net nietje. Hoewel midden op het vrijthof zal het wel iets van 43 zijn.

Oostburg is op dit moment de warmste met 40.8 maar die telt niet. Nijmegen is ook boven de 40.
 
Bovenaan