Heb je je jas al uit?
Jawel, maar m'n sweater hou ik absoluut aan. Voor je "t weet vat je kou. Dat risico neem ik niet.
Zo mag "t van mij wel een paar maandjes blijven. Overdag lekker warm, 's avonds een pittige bui.
Hier in Nederland vind ik 23-25 graden met zon ideaal, daarboven wordt het al snel benauwd. In Zuid-Europa mag het van mij best 30 graden zijn, daar is het toch net wat beter vol te houden.
Het is ook gewoon klef. Ik blijf rond een graadje of twintig altijd wel lekker vinden. Dat hele warme hoeft van mij echt niet.
Ja, dat hoor je vaker. 'Het is daar anders'
Nou toen ik 2 jaar geleden in Griekenland was en het 27 graden was, voelde het precies zo warm als hier. Het feit dat je ergens anders bent en lekker relax kan doen, maakt dat je het anders beleefd. Had ik al gezegd dat het nogal subjectief is?
Ja, dat hoor je vaker. 'Het is daar anders'
Nou toen ik 2 jaar geleden in Griekenland was en het 27 graden was, voelde het precies zo warm als hier. Het feit dat je ergens anders bent en lekker relax kan doen, maakt dat je het anders beleefd. Had ik al gezegd dat het nogal subjectief is?
Code Oranje inmiddels. Dat is toch wel mooi hier in Nederland, we raken van elk soort weer in paniek.
Wat dacht je van de luchtvochtigheid die hier in Nederland hoger is dan bijv. in Griekenland?
Ja dat weet ik, maar voor mijn gevoel brandt de zon net zo hard op mn bolletje, dat bedoel ik.
Maar daar is het wel beter uit houden omdat het daar niet zo drukkend is zoals hier in Nederland.
In de schaduw ja, in de zon maakt het mij dus niet veel uit.
Jawel, maar m'n sweater hou ik absoluut aan. Voor je "t weet vat je kou. Dat risico neem ik niet.
Zo mag "t van mij wel een paar maandjes blijven. Overdag lekker warm, 's avonds een pittige bui.
Wat dacht je van de luchtvochtigheid die hier in Nederland hoger is dan bijv. in Griekenland?