Op sommige plekken is t flink los gegaan....Beetje regen en wat laf onweer, meer niet. Waar blijft dat "noodweer"?
Ik zal wel weer een zeikerd zijn, maar hier nog steeds de winterjas hoor. Echt niet normaal dit "voorjaar".
We krijgen net als vorige week weer een warme vrijdag en maandag komen de rayonhoofden weer bij elkaar.
Het word tijd dat de zomer eens echt begint in plaats van 1 dag per week.
Hmm, hier was het zaterdag juist uitstekend korte broeken/rokjesweer. Ik had weer een aardig rode toeter toen ik zondag opstond.Het is hier in Heerlen alleen zaterdag 'koud' geweest met 18 graden. Maar verder steeds 20+. Nadeel is inderdaad dat als de kinderen naar school gaan rond 8 uur, ze een dikke jas aanmoeten, terwijl het een uurtje later gewoon lekker weer is.
Het is hier in Heerlen alleen zaterdag 'koud' geweest met 18 graden. Maar verder steeds 20+. Nadeel is inderdaad dat als de kinderen naar school gaan rond 8 uur, ze een dikke jas aanmoeten, terwijl het een uurtje later gewoon lekker weer is.
Vrijdag weer lekker tropisch warm met een fijne onweersbui in de avond. Ik zit komend weekend op Pinkpop. Ga er niet van uit dat we net zo'n dondershow te zien (en voelen) krijgen als vorig jaar bij Metallica...
Er is wel een dondershow voorspeld voor vrijdag.