Het weer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr. Wrong

New member
Eens te meer duidelijk dat 'Mooi weer' nogal subjectief is.
Las eerder deze week op 1 of andere site waar ze cijfers voor het weer geven dat vandaag een 10 kreeg. Nou, ik geef het eerder een 5. Gisteren vond ik heerlijk, maar werken met deze temperaturen ben ik niet voor geschapen in ieder geval.

Maar ieder zijn ding he...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is ook gewoon klef. Ik blijf rond een graadje of twintig altijd wel lekker vinden. Dat hele warme hoeft van mij echt niet.
 

Maasveld

Well-known member
Hier in Nederland vind ik 23-25 graden met zon ideaal, daarboven wordt het al snel benauwd. In Zuid-Europa mag het van mij best 30 graden zijn, daar is het toch net wat beter vol te houden.
 

Mr. Wrong

New member
Hier in Nederland vind ik 23-25 graden met zon ideaal, daarboven wordt het al snel benauwd. In Zuid-Europa mag het van mij best 30 graden zijn, daar is het toch net wat beter vol te houden.

Ja, dat hoor je vaker. 'Het is daar anders'
Nou toen ik 2 jaar geleden in Griekenland was en het 27 graden was, voelde het precies zo warm als hier. Het feit dat je ergens anders bent en lekker relax kan doen, maakt dat je het anders beleefd. Had ik al gezegd dat het nogal subjectief is?
 

Mario

Well-known member
Code Oranje inmiddels. Dat is toch wel mooi hier in Nederland, we raken van elk soort weer in paniek.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja, dat hoor je vaker. 'Het is daar anders'
Nou toen ik 2 jaar geleden in Griekenland was en het 27 graden was, voelde het precies zo warm als hier. Het feit dat je ergens anders bent en lekker relax kan doen, maakt dat je het anders beleefd. Had ik al gezegd dat het nogal subjectief is?

Mwa in Griekenland behoorlijk veel rondgewandeld bij 38/39 graden dat laat ik hier wel uit mijn hoofd. In Turkije was het waarschijnlijk een graadje of 32 dat ik toch even een aantal kilometers ben gaan hardlopen. Zonder dat je vergaat van de warmte. Als je hier in Nederland met dat soort temparaturen gaat hardlopen dan is het toch behoorlijk overleven.
 

JFK

Well-known member
Ja, dat hoor je vaker. 'Het is daar anders'
Nou toen ik 2 jaar geleden in Griekenland was en het 27 graden was, voelde het precies zo warm als hier. Het feit dat je ergens anders bent en lekker relax kan doen, maakt dat je het anders beleefd. Had ik al gezegd dat het nogal subjectief is?

Wat dacht je van de luchtvochtigheid die hier in Nederland hoger is dan bijv. in Griekenland?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan