Het weer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wigboldus

Well-known member
Erg koud inderdaad vandaag. Vooral die wind. Net ook nog op de fiets gezeten. Door de sneeuw hier in de omgeving koelt het ook flink af hier.
 

Eresd?g?

Banned
Vind t wel meevallen met die kou. Juist heerlijk deze temperaturen. Maar schaatsen gaat niet lukken. Daarvoor heeft t niet genoeg gevroren en ook niet lang genoeg de "vorstperiode". Dinsdag en woensdag beloven overigens prachtige dagen te gaan worden. Lente achtig :)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Stond gisterenavond echt een guur windje. Desondanks was het met hardlopen niet heel vervelend.
 

Marinos

Well-known member
Stond gisterenavond echt een guur windje. Desondanks was het met hardlopen niet heel vervelend.
Ik heb gister ook een rondje gemaakt maar zeker de eerste 3 km tegen wind in waren voor mn handen wel redelijk kut. Misschien had ik ook handschoenen mee moeten nemen trouwens.

Wind mee liep prima trouwens qua kou.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb gister ook een rondje gemaakt maar zeker de eerste 3 km tegen wind in waren voor mn handen wel redelijk kut. Misschien had ik ook handschoenen mee moeten nemen trouwens.

Wind mee liep prima trouwens qua kou.

Ik had handschoenen aan. Ik had geleerd van dinsdag. Toen moest ik 200 en 400 metertjes lopen en aan het einde van de training kon ik met mijn vingers nauwelijks mijn hardloophorloge meer bedienen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het weer

Ik heb gisteravond heerlijk 10 km hardgelopen in t heiloer bos

Als ik in het Amsterdamse bos loop, dan waait het op een stuk langs de bosbaan niet. Lekkere vergelijkbaar met Marinos in Westfriesland in de open vlakte dichtbij het water waar het altijd waait. Of het Olympisch Stadion waar de wind ook vrijspel heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan