Het weer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Makanaky

Well-known member
Probleem is dat Holland immer hysterisch wordt, niet andersom. Schaatsende schreeuwers als Wennemars en Hulzebosch zijn niet voor niets geen Friezen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ben je dichter naar Friesland verhuist?

Die Friezen hebben de neiging om Amsterdam te bestormen en aan te schuiven in TV programma's zodra er een beetje nachtvorst wordt voorspeld. Gelukkig staan die TV studio's op gepaste afstand van mijn appartement.
 

erka

Well-known member
Wordt een klassiek schaatswintertje voor Noord-Nederland, de rest zal er niet veel van merken. Maar in het noorden staan we eind van de week wel op de schaats hoor.

Gevoelstemperatuur in Groningen zojuist onder 0 gezakt, wind is naar oosten gedraaid hier. Kun je ook goed voelen.

132201762050.png
 

erka

Well-known member
Trouwens:

In Qatar is de laagste temperatuur ooit gemeten, anderhalve graad boven nul. De vorige koudste dag ooit in Qatar was in januari 1964, toen werd het 3,8 graden Celsius.
Het meteorologisch instituut van Qatar meldt in een statement dat Qatar te maken heeft met een 'koude golf'. Volgens het instituut daalde de temperatuur 7,5 graad binnen een half uur doordat de windrichting draaide.

Normaal gesproken is het in Qatar juist extreem warm. In de zomer kunnen de temperaturen in de woestijnstaat oplopen tot ruim vijftig graden Celsius. Vanwege die hitte is het WK voetbal dat in 2022 in Qatar wordt gehouden verplaatst van de zomer naar november en december.

Ik zeg, naar februari met dat WK :D
 

Ska P 187

Well-known member
Niets ervan, in de zomer was het beloofd bij de bieding, in de zomer wil ik het hebben. Ze regelen het maar met die airco voor binnen en buiten van ze.
 

Eresd?g?

Banned
Valt wel mee deze terugkerende winter. Paar koude nachtjes, meer niet...
Ga toch gelijk krijgen. Stelt vrij weinig voor komende dagen. Aantal koude nachtjes ja, meer niet. In het weekend overdag zelfs flink boven 0. Misschien dat er in Friesland en Groningen lokaal geschaatst kan worden zaterdag maar zou er in de rest van Nederland niet op rekenen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het weer

Paar graden boven nul is flink?

Behoorlijk guur vanmorgen op de fiets en gisteren met trainen was het ook verrekte koud.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan