Het weer

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Het zoveelste weekend na de winterstop dat er flink wat duels afgelast worden door het slechte weer.

Ziet er nu wel mooi uit overigens, witte wereld hier. Lekker voor de TV schaatsen kijken. ;)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het was gisteren met hardlopen ook prima te doen. Het werd zelfs na een kilometer of zeven ook dusdanig warm dat de handschoenen uit gingen. Zondag in Schoorl laat ik de handschoenen waarschijnlijk uit. Het is echter verschrikkelijk weer om op een voetbaltribune te zitten. Dat wordt weer even afzien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zou best kunnen. Die vijf of zes graden overdag die RSDG heeft beloofd, die ga ik helaas morgen niet krijgen met Schoorl.
 

JMD

Well-known member
Sorry? Wie was degene die vorige week aangaf dat die terugkerende winter wel mee zou vallen qua kou? Juist....dat was ik.

Het was van de week toch aardig fris hier hoor, en als ik het goed begrepen heb was het in het oosten van het land best koud.
 

Eresd?g?

Banned
Het was van de week toch aardig fris hier hoor, en als ik het goed begrepen heb was het in het oosten van het land best koud.
-4 vind ik nog wel meevallen hoor. Strenge vorst werd bij lange na niet gehaald. Het voelde misschien wat frisjes door de oostenwind.
 

Eresd?g?

Banned
Waarman Piet Paulusma tinkt dat der in goede k?ns is dat it winterwaar weromkomt. Syn ferwachting is dat foar in langere perioade in hegedrukgebiet boppe Skandinavi? komt te lizzen. D?rtroch komt nei it wykein in eastlike streaming op gong dy't foar de oanfier fan k?lde lucht ?t Noardwest-Rusl?n soarget. Foar it earst kuollet West-Europa dan bot ?f, seit Paulusma. It gefolch is dat Frysl?n yn it wykein fan 11 en 12 febrewaris en de dagen d?rnei echt te krijen hat mei winterwaar.
Op dit bericht reageerde ik dus vorige week. Even voor de duidelijkheid dus...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan