Het weer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eresd?g?

Banned
Inmiddels natte sneeuw in omgeving Alkmaar. Zal snel ook in rest van Nederland beginnen. In de loop van de avond / nacht steeds meer droge sneeuw.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Behoorlijke sneeuw in alle graafschappen om Derbyshire heen nu, alleen hier ligt er geen sneeuw. We hebben dus geluk hier. :)
 

Mario

Well-known member
Gewoon regen hier. Het schijnt wel dat we natte voeten krijgen als we te dicht bij de kades komen. Gelukkig alleen een sloot hier.
 

De Groene Scout

Well-known member
Pfff pittige rit achter de rug. Provinciale wegen waren goed te doen, maar de A1 van Duistland tot Hengelo was net een ijsbaan.
Ritje van een half uurtje nu een uur over gedaan.
Sneeuw stand is 12 cm.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hier in het westen weinig aan de hand. Als er niet zoveel onnodig linksrijders waren vanmorgen, dan was vrijdag gewoon weer mijn snelste rit van de week. Gisteren terug was overigens de snelste rit van de week ondanks alle waarschuwingen vooraf voor terror files. 40 minuutjes in plaats van de vijf kwartiertjes van de rest van de week.
 

Joost

Well-known member
Ik had speciaal wat werk mee naar huis genomen voor het geval de snelweg een parkeerplaats zou zijn. :cab:
 

inhethoekje

Active member
De hele dag en avond wordt in de media verteld dat het gaat sneeuwen, en wat doet het gros van de ochtendploeg?

Die gaat gewoon op de gewone tijd van huis en bellen een voor een op dat ze later komen omdat er, hoe toevallig, sneeuw op de weg ligt.
Leuk als je nachtdienst hebt gedraaid en ook naar huis wil.

Ik heb ze allemaal de tyfus gescholden toen ze binnenkwamen.
 

inhethoekje

Active member
Lekkere mentaliteit.

Ik weet het maar het moet allemaal maar normaal worden gevonden tegenwoordig, half acht beginnen en niet eerder van huis gaan terwijl je de avond ervoor al wist dat het slecht zou zijn op de weg.

Kwart over 8 binnen komen kakken ipv kwart over 7 en dan verbaasd zijn dat ik ze de tyfus sta te schelden.

Ochtend of middag dienst,dan wil ik weleens een oog dichtknijpen, maar er is een ongeschreven wet en dat is dat de nachtploeg op tijd naar huis kan.
 

Mario

Well-known member
Al vanaf m'n geboorte ja. Ik zag alweer op tv weermannetjes en -vrouwtjes de kijkers blij maken met voor volgende week "schaatskoorts". Hoezo moet ik blij zijn met ijzige kou? Waarom die collectieve gekte?

Schaatsen doen ze maar lekker in het noorden. Ik ga wel naar een overdekt subtropisch zwembad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan