Het weer

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwammy

Well-known member
Dus blijken er heel veel mensen niet te kunnen rijden. Kunnen dan ook beter met het fietske gaan.
 

zwammy

Well-known member
Zal zo eens gaan kijken of het echt zo glad is. En vooral hoe mensen die niet kennen rijden bezig zijn.
 

inhethoekje

Active member
Alleen je kunt er wel beducht op zijn. Als je dan vervolgens voor 08:00 uur in de ochtend op een zaterdag al 200+ ongelukken gehad hebt, dan lijkt het er niet op dat men ook maar een beetje rekening houdt met de waarschuwingen.

Dit is geen beroepsverkeer,dit zijn mensen die perse op zaterdag boodschappen willen doen en hun kind willen afzetten bij voetbal of hockey.
 

Jozsef

New member
En de eerste dode is al gevallen. Op de A15 dus. Wat bezielt je om nu de weg op te gaan? Wat is dan zo levensbelangrijk?
 

Maasveld

Well-known member
Ik weet dat je niet de slimste bent op dit forum maar dat je nog steeds denkt dat vandaag de dag een amateurclub niks organiseert voor hun jeugdige leden tijdens de winterstop verbaasd me toch wel.
Er wordt hooguit wat gezaalvoetbald/-hockeyd vandaag, maar dat zal ook niet op grote schaal gebeuren denk ik.
 

inhethoekje

Active member
Er wordt hooguit wat gezaalvoetbald/-hockeyd vandaag, maar dat zal ook niet op grote schaal gebeuren denk ik.

Ik zou zeggen, organiseer een toernooi voor een gemiddelde amateurclub, alleen voor de D leden,mats ik je nog omdat je geen E-en C jeugd hoeft uit te nodigen en ook geen andere amateurclubs maar het dus onderling houdt.

Succes,komen maar een paar kinderen op af, en uiteraard allemaal lopend of op de fiets.
 

De Groene Scout

Well-known member
Zo, mijn taxidienst zit er weer op voor vandaag.
Veel ongelukken gezien o.a. op de A1.
Zelf mooi rustig aan gedaan en uiteraard de snelheid aangepast en veel rechts gebleven.
 

gevegt

Well-known member
Hier is het nog steeds lekker glad. Lekker af en toe de bocht door met even de handrem aantrekken.
 

De Wolf

Well-known member
Opvallend veel beroepschauffeurs die met hun vrachtwagen scharen. Witte kentekens?

Ik ben gisteren inderdaad wat vrachtwagens tegengekomen die je toch nog met 80 inhalen terwijl er staat dat je maar 50 mag vanwege de gladheid. Het waren inderdaad vrachtwagens die meer dan 1000 km van huis waren.
 

Eresd?g?

Banned
Einde van de week wederom winterse omstandigheden. Gaat smerig guur weer worden. Harde wind, winterse buien, temperatuur rond de 3-5 graden. Kan plaatselijk zo 5 cm vallen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lekker dan. Ik heb een hardloopweekendje. Mijn weer app geeft je gelijk. Gelukkig zit je er vaak naast, dus is er nog hoop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan