Dus blijken er heel veel mensen niet te kunnen rijden. Kunnen dan ook beter met het fietske gaan.
Alleen je kunt er wel beducht op zijn. Als je dan vervolgens voor 08:00 uur in de ochtend op een zaterdag al 200+ ongelukken gehad hebt, dan lijkt het er niet op dat men ook maar een beetje rekening houdt met de waarschuwingen.
Is de winterstop al voorbij dan?Dit is geen beroepsverkeer,dit zijn mensen die perse op zaterdag boodschappen willen doen en hun kind willen afzetten bij voetbal of hockey.
Is de winterstop al voorbij dan?
Er wordt hooguit wat gezaalvoetbald/-hockeyd vandaag, maar dat zal ook niet op grote schaal gebeuren denk ik.Ik weet dat je niet de slimste bent op dit forum maar dat je nog steeds denkt dat vandaag de dag een amateurclub niks organiseert voor hun jeugdige leden tijdens de winterstop verbaasd me toch wel.
Er wordt hooguit wat gezaalvoetbald/-hockeyd vandaag, maar dat zal ook niet op grote schaal gebeuren denk ik.
En de eerste dode is al gevallen. Op de A15 dus. Wat bezielt je om nu de weg op te gaan? Wat is dan zo levensbelangrijk?
Opvallend veel beroepschauffeurs die met hun vrachtwagen scharen. Witte kentekens?