Shayman
New member
Whaha.
Geen foto?
Whaha.
Als het niet warm genoeg is, dan kun je vanaf de Dam zo warmte opzoeken.
Dat was vroeger ook zo hoor, dat je hem wel eens nodig had... Alleen was de kachel opgeborgen na de voorjaarsschoonmaak en trok je een extra trui aan.Vroeger haalde we in het voorjaar de kachel weg en kwam hij in november weer terug. Nu heb je hem nog steeds hard nodig.
De kachel uit sinds half april?????
Hier slaat ie nog steeds 's ochtends aan, automatisch. En ja, toch weer die warme jas aangehad.
Lekker, waarom kou lijden deze herfst? Vandaag was 't namelijk met de kerst warmer.
Had je het serieus koud??Met het risico dat ik te horen krijg dat ik maar moet emigreren maar ik vond het vandaag ook weer drama hoor, vanavond op de fiets naar huis met een dikke jas en ik had het gewoon koud, het is godverdorie bijna juli.
Zomerjas al aan sinds half april, af en toe een dunne trui er bij aan.
Ik lijd niet zo snel kou.... Toen ik nog met de trein naar mijn werk ging en daarom eerst 10 minuten moest fietsen naar het station kon ik in hartje winter als ik op het station stond het gerust warm hebben. Stond iedereen bij -10 te blauwbekken en ik met de jas open... En in mijn lokaal direct de ramen open... Vinden de leerlingen leuk...