Het weer

Status
Niet open voor verdere reacties.

leo1949

Well-known member
Het begon allemaal goed vanochtend maar valt nu toch behoorlijk tegen.
Maar volgens het uitgebreide weerbericht van Jan Visser op Radio Noord Holland gaat na het komende weekend
de temperatuur met sprongen omhoog ook Weerplaza.nl laat dan een heerlijk weekje zien.
En nu hopen dat het uitkomt. :cool: :cool:

http://www.weerplaza.nl/nederland/Alkmaar/5421
 

JMD

Well-known member
Zolang het zaterdag maar mooi weer is, dan zit ik in Amsterdam bij de WK Beachvolleybal.
 

Max

Administrator
Forumleiding
18/19 graden bewolkt en een zonnetje volgens mij weer app. Als het niet warm genoeg is, dan kun je vanaf de Dam zo warmte opzoeken.
 

leo1949

Well-known member
Vroeger haalde we in het voorjaar de kachel weg en kwam hij in november weer terug.
Nu heb je hem nog steeds hard nodig.
Toch heeft dit ook een voordeel want onze regering kan nu zeggen dat de economie flink vooruit gaat en de mensen weer geld durven uit te geven. :duim:
 

JMD

Well-known member
Vroeger haalde we in het voorjaar de kachel weg en kwam hij in november weer terug. Nu heb je hem nog steeds hard nodig.
Dat was vroeger ook zo hoor, dat je hem wel eens nodig had... Alleen was de kachel opgeborgen na de voorjaarsschoonmaak en trok je een extra trui aan.

Overigens staat de kachel bij mij sinds half april gewoon uit, en staat vandaag ook gewoon de balkondeur en een raam open. Zo koud is het nou ook weer niet.
 

Jozsef

New member
Het weer

De kachel uit sinds half april?????
Hier slaat ie nog steeds 's ochtends aan, automatisch. En ja, toch weer die warme jas aangehad.
Lekker, waarom kou lijden deze herfst? Vandaag was 't namelijk met de kerst warmer.
 

Eef de Kip

Well-known member
Met het risico dat ik te horen krijg dat ik maar moet emigreren maar ik vond het vandaag ook weer drama hoor, vanavond op de fiets naar huis met een dikke jas en ik had het gewoon koud, het is godverdorie bijna juli.
 

JMD

Well-known member
De kachel uit sinds half april?????
Hier slaat ie nog steeds 's ochtends aan, automatisch. En ja, toch weer die warme jas aangehad.
Lekker, waarom kou lijden deze herfst? Vandaag was 't namelijk met de kerst warmer.

Zomerjas al aan sinds half april, af en toe een dunne trui er bij aan.

Ik lijd niet zo snel kou.... Toen ik nog met de trein naar mijn werk ging en daarom eerst 10 minuten moest fietsen naar het station kon ik in hartje winter als ik op het station stond het gerust warm hebben. Stond iedereen bij -10 te blauwbekken en ik met de jas open... En in mijn lokaal direct de ramen open... Vinden de leerlingen leuk... :)
 

JMD

Well-known member
Met het risico dat ik te horen krijg dat ik maar moet emigreren maar ik vond het vandaag ook weer drama hoor, vanavond op de fiets naar huis met een dikke jas en ik had het gewoon koud, het is godverdorie bijna juli.
Had je het serieus koud??

Het mag van mij ook wel een paar graden warmer ja, maar als ik moet kiezen tussen dit weer en dat weer van vrijdag 5 juni kies ik elke keer voor het weer zoals van vandaag.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zomerjas al aan sinds half april, af en toe een dunne trui er bij aan.

Ik lijd niet zo snel kou.... Toen ik nog met de trein naar mijn werk ging en daarom eerst 10 minuten moest fietsen naar het station kon ik in hartje winter als ik op het station stond het gerust warm hebben. Stond iedereen bij -10 te blauwbekken en ik met de jas open... En in mijn lokaal direct de ramen open... Vinden de leerlingen leuk... :)

Ik heb mijn zomerjas ook alweer een tijdje aan.

Verder sport Jozsef de laatste tijd veel. Als je gewicht/percentage lager wordt, dan kan je het ook weer sneller kouder krijgen. Ik heb in de winter nauwelijks de kachel aan gehad, maar ik heb het de laatste weken wel af en toe wat koud. Dat zal ook wel met het velen sporten te maken hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan