Had je het serieus koud??
Ik zit nog steeds op +90kg dus daar ligt 't echt niet aan. Ik vind gewoon +25 graden aangenaam, onder de 20 graden ook fris. Vrieskou een beproeving.
Dat de cv nog aanslaat in de zomer heb ik echt zelden meegemaakt. Gisteravond ook weer gewoon de legging aan met lopen. Het is bijna juli!
Het mag van mij ook wel een paar graden warmer ja, maar als ik moet kiezen tussen dit weer en dat weer van vrijdag 5 juni kies ik elke keer voor het weer zoals van vandaag.
Ik zit nog steeds op +90kg dus daar ligt 't echt niet aan. Ik vind gewoon +25 graden aangenaam, onder de 20 graden ook fris. Vrieskou een beproeving.
Dat de cv nog aanslaat in de zomer heb ik echt zelden meegemaakt. Gisteravond ook weer gewoon de legging aan met lopen. Het is bijna juli!
Zuurpruim
Joszef zanikt in deze dan ook als een wijf.Legging is toch een broek voor dames?
Sorry maar die moest ik wel inkoppen lol!Hehehe. Ik zet de kachel nog een graadje hoger.
Pilsje of voor jou een J?germeistertje?Proost! :duim:
Hehehe. Ik zet de kachel nog een graadje hoger. Proost! :duim:
Laat die arme man toch met rust! Hij is al bijna 50 en gewoon vast aan het wennen hoe steunkousen voelen.