Het PSV transfertopic

Mario

Well-known member
PSV heeft aan akkoord bereikt met Club Brugge over het aantrekken van Noa Lang. Hij wordt vrijdagmorgen al medisch gekeurd en sluit op korte termijn aan bij de selectie.

Aldus het AD vandaag.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Godsamme, heb je straks Lang en Simons samen in een team, wat een verschrikking moet dat zijn om naar te kijken.

Max

Administrator
Forumleiding
Kunnen we na de presentatie van Pepi Lang PSV als zomertransferkampioen betitelen of is dat nog te vroeg?

Batigoal

Well-known member
Tsja, zolang ze Lang niet voor een microfoon zetten is alles goed lijkt me. Contractueel kun je dat best regelen.

Aardige aanval met potentie bij PSV komend seizoen met Lang, Simons en Pepi. Moet allemaal nog wel gaan draaien, maar in Bosz' zijn voetbal kan dit goed gaan lopen. Alleen rechtsbuiten El Ghazi vind ik niet zo best.

JMD

Well-known member
Tsja, zolang ze Lang niet voor een microfoon zetten is alles goed lijkt me. Contractueel kun je dat best regelen.

Aardige aanval met potentie bij PSV komend seizoen met Lang, Simons en Pepi. Moet allemaal nog wel gaan draaien, maar in Bosz' zijn voetbal kan dit goed gaan lopen. Alleen rechtsbuiten El Ghazi vind ik niet zo best.
Punt is alleen dat de verdediging bij ons ruk is. Net als afgelopen seizoenen wordt er eerst voorin versterking geregeld en zal ergens eind augustus nog snel 2 verdedigers aangetrokken worden... Elk jaar hetzelfde...

Bovenaan