Het PSV transfertopic

stc

Well-known member
Voorlopig raken we alleen spelers kwijt, Seelt (Jong PSV) gaat naar Sunderland
Ik zou het niet erg vinden als sommige spelers die nu nog deel uitmaken van de selectie ook worden verkocht. Levert PSV weer wat centjes op, om te kunnen investeren in nieuwe spelers.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik zou het niet erg vinden als sommige spelers die nu nog deel uitmaken van de selectie ook worden verkocht. Levert PSV weer wat centjes op, om te kunnen investeren in nieuwe spelers.

In de meeste gevallen zal het een kwestie zijn van het contract afkopen.
 

JFK

Well-known member
Ik zou het niet erg vinden als sommige spelers die nu nog deel uitmaken van de selectie ook worden verkocht. Levert PSV weer wat centjes op, om te kunnen investeren in nieuwe spelers.
Gakpo en Madueke hebben toch zo'n 70 tot 80 miljoen opgebracht?
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Mario

Well-known member
Ricardo Pepi is nu officieel bevestigd. PSV betaalt 9 miljoen aan Augsburg voor de Amerikaan.
 

Batigoal

Well-known member
Erick Gutierrez gaat terug naar Mexico. Chivas gaat naar verluid zo'n €5 miljoen betalen voor hem. Toch wel opvallend, ik had verwacht dat hij naar middenmoot Italië of Spanje zou gaan. En niet nu al terug naar Mexico. Daarnaast heb je altijd het gevoel dat er meer in zit bij hem.
 

JMD

Well-known member
Erick Gutierrez gaat terug naar Mexico. Chivas gaat naar verluid zo'n €5 miljoen betalen voor hem. Toch wel opvallend, ik had verwacht dat hij naar middenmoot Italië of Spanje zou gaan. En niet nu al terug naar Mexico. Daarnaast heb je altijd het gevoel dat er meer in zit bij hem.
Klopt. Ik heb bij hem hetzelfde gevoel als bij Pereiro. Ook daar zag je af en toe hele goede duels, maar viel het ook vaak tegen.
 

Batigoal

Well-known member
Klopt. Ik heb bij hem hetzelfde gevoel als bij Pereiro. Ook daar zag je af en toe hele goede duels, maar viel het ook vaak tegen.
En die speelde (tot gisteren officieel) ook alweer terug in Zuid-Amerika. Wellicht hebben sommige van dat soort spelers moeite om zich aan te passen aan het Europese voetbal.
 

Makanaky

Well-known member
Tot ver in deze eeuw zag je niet veel Mexicanen in Europa actief zijn. Samen met Russen het volk met het meeste heimwee. En de salarissen zijn daar ook niet misselijk.
 
Bovenaan