Je vergeet Luuk de J.Godsamme, heb je straks Lang en Simons samen in een team, wat een verschrikking moet dat zijn om naar te kijken.
Sterkte voor de tolkenSterkte voor alle scheidsrechters
Hij is ook nog eens voor jaren gehaald begrijp ik, zodat jullie er lang(er) van kunnen genieten.Wat een vreselijke dag voor het Nederlandse voetbal is dit.
Sterkte.Hij is ook nog eens voor jaren gehaald begrijp ik, zodat jullie er lang(er) van kunnen genieten.
Vanaf nu alle interviews bij PSV uit het toilet vandaan. Zal een stuk meer diarree vandaan komen dunkt mij zo...Sterkte.
Hoezo?Wat een vreselijke dag voor het Nederlandse voetbal is dit.
Daar loopt Bakayoko toch?Alleen rechtsbuiten El Ghazi vind ik niet zo best.
Punt is alleen dat de verdediging bij ons ruk is. Net als afgelopen seizoenen wordt er eerst voorin versterking geregeld en zal ergens eind augustus nog snel 2 verdedigers aangetrokken worden... Elk jaar hetzelfde...Tsja, zolang ze Lang niet voor een microfoon zetten is alles goed lijkt me. Contractueel kun je dat best regelen.
Aardige aanval met potentie bij PSV komend seizoen met Lang, Simons en Pepi. Moet allemaal nog wel gaan draaien, maar in Bosz' zijn voetbal kan dit goed gaan lopen. Alleen rechtsbuiten El Ghazi vind ik niet zo best.