Mario
Well-known member
Net als elke Nederlandse keeper dus. Feyenoord gaat trouwens voor Jeroen Zoet, opvallend toch dat PSV hem niet wil laten terugkeren.Heb je niets aan bij strafschoppen.
Net als elke Nederlandse keeper dus. Feyenoord gaat trouwens voor Jeroen Zoet, opvallend toch dat PSV hem niet wil laten terugkeren.Heb je niets aan bij strafschoppen.
PSV benadert Jasper Cillessen aldus ad.nl.
Het ziet er naar uit dat Zahavi, Thomas en van Ginkel na dit seizoen mogen vertrekken.
Met dat laatste ben ik het sowieso eens.Verstandig. Die gaan je niet heel veel verder meer helpen en Zahavi drukt zwaar op de begroting en die gun je een beter oord dan Amstelveen.
Klopt helemaal.Uiteindelijk heeft de blessuregevoelige Ryan Thomas na zijn vertrek bij PEC Zwolle verwachtingen niet waar kunnen maken. Werkelijk geen idee of voor hem (nog) een toekomst in Nederland is weggelegd.
Ik heb hem in Zwolle een aantal malen níet zien spelen omdat ik voor jou tijdens de wedstrijd consumptiebonnen moest inruilen voor Teutoonse munten waarvan de geldigheidsduur al bleek te zijn afgelopen tijdens het bestellen van bier.
Ik heb de club er per mail naderhand op aangesproken met een ferme bedreiging, in de bijlage ondersteund met een regelrechte intimidatie. Sindsdien is het systeem aangescherpt.
Er is ook nog een andere reden dat hij weg wil. Zijn gezin voelt zich niet veilig. Dan lijkt mij Brazilië ook niet zo'n goede optie.Vind Zahavi wel een sympathieke gast. Ik kan me wel voorstellen dat het gezien zijn lerftijd en salaris nu wel mooi is geweest. Begrijp dat hij nog een mooi avontuur in Brazilië aan kan gaan.
Israël zelf lijkt me ook niet het veiligste, maar toch zou dat kennelijk ook een optie zijn.Er is ook nog een andere reden dat hij weg wil. Zijn gezin voelt zich niet veilig. Dan lijkt mij Brazilië ook niet zo'n goede optie.
Dan moet het USA worden.Israël zelf lijkt me ook niet het veiligste, maar toch zou dat kennelijk ook een optie zijn.