Het PSV transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Verstandig. Die gaan je niet heel veel verder meer helpen en Zahavi drukt zwaar op de begroting en die gun je een beter oord dan Amstelveen.
 

BlauwVinger

Well-known member
Het ziet er naar uit dat Zahavi, Thomas en van Ginkel na dit seizoen mogen vertrekken.

Uiteindelijk heeft de blessuregevoelige Ryan Thomas na zijn vertrek bij PEC Zwolle verwachtingen niet waar kunnen maken. Werkelijk geen idee of voor hem (nog) een toekomst in Nederland is weggelegd.

Ik heb hem in Zwolle een aantal malen níet zien spelen omdat ik voor jou tijdens de wedstrijd consumptiebonnen moest inruilen voor Teutoonse munten waarvan de geldigheidsduur al bleek te zijn afgelopen tijdens het bestellen van bier.

Ik heb de club er per mail naderhand op aangesproken met een ferme bedreiging, in de bijlage ondersteund met een regelrechte intimidatie. Sindsdien is het systeem aangescherpt.

6jYu7RB.jpg
 

gevegt

Well-known member
Verstandig. Die gaan je niet heel veel verder meer helpen en Zahavi drukt zwaar op de begroting en die gun je een beter oord dan Amstelveen.
Met dat laatste ben ik het sowieso eens.
Wel vind ik het jammer dat Thomas door zoveel blessures niet hefft kunnen brengen wat hij voor ogen had.
 

gevegt

Well-known member
Uiteindelijk heeft de blessuregevoelige Ryan Thomas na zijn vertrek bij PEC Zwolle verwachtingen niet waar kunnen maken. Werkelijk geen idee of voor hem (nog) een toekomst in Nederland is weggelegd.

Ik heb hem in Zwolle een aantal malen níet zien spelen omdat ik voor jou tijdens de wedstrijd consumptiebonnen moest inruilen voor Teutoonse munten waarvan de geldigheidsduur al bleek te zijn afgelopen tijdens het bestellen van bier.

Ik heb de club er per mail naderhand op aangesproken met een ferme bedreiging, in de bijlage ondersteund met een regelrechte intimidatie. Sindsdien is het systeem aangescherpt.

6jYu7RB.jpg
Klopt helemaal.
Het heeft de club geheel op haar kop gezet en nu hebben ze nazi muntjes.
Het voordeel is nu wel dat ik anderen kan laten lopen voor een consumptie.
Met 1 arm op de rug natuurlijk.
 

Batigoal

Well-known member
Vind Zahavi wel een sympathieke gast. Ik kan me wel voorstellen dat het gezien zijn lerftijd en salaris nu wel mooi is geweest. Begrijp dat hij nog een mooi avontuur in Brazilië aan kan gaan.
 

gevegt

Well-known member
Vind Zahavi wel een sympathieke gast. Ik kan me wel voorstellen dat het gezien zijn lerftijd en salaris nu wel mooi is geweest. Begrijp dat hij nog een mooi avontuur in Brazilië aan kan gaan.
Er is ook nog een andere reden dat hij weg wil. Zijn gezin voelt zich niet veilig. Dan lijkt mij Brazilië ook niet zo'n goede optie.
 

stc

Well-known member
Ryan Thomas vertrekt definitief bij PSV. Zijn contract is niet verlengd.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

gevegt

Well-known member
Jammer dat hij zich door al die blessures nooit echt heeft kunnen bewijzen.
Hopelijk vindt hij een mooie club.
 

stc

Well-known member
Ik ga ervan uit dat er veel veranderingen in de selectie gaan plaats vinden komende zomer.

Van de huidige selectie verwacht ik dat Teze en Veerman volgend seizoen ook het PSV shirt zullen dragen. Daarnaast komen Bakayoko, Saibari, Oppegard en Peersman over van jong PSV.
De rest van spelers die nu nog deel uitmaken van de selectie hebben allemaal kans om nog te vertrekken of zijn reeds vertrokken.

Kortom, veel werk aan de winkel voor v Nistelrooy, de Jong en co.
(gelukkig is de staf voor volgend seizoen al compleet -> zo'n 25 man/vrouw).
 
Bovenaan