Het PSV transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Stond afgelopen zomer op Feyenoord haar lijstje. Werd gelukkig Trauner.
 

JMD

Well-known member
Ik hoop dat Schmidt nog lang bij ons blijft, maar trainers gaan uiteindelijk ooit weg, dat zal met Schmidt ook wel gebeuren. Maar ik zou dus echt niet snappen waarom hij naar Galatasaray zou gaan. De Turkse competitie is tegenwoordig echt minder dan de Nederlandse, Galatasaray staat middenmoot, je moet nog zien of je daar volgend seizoen Europees speelt. Het enige pro-argument momenteel is dat Gala al zeker is van de 1/8 finale EL, maar die ga je als Gala niet winnen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zou zelf niet per se in het land van Erdogan willen wonen. Daarnaast sta je bij Turkse clubs zo op straat. Ik zie Schmidt er ook niet echt voor aan om nu naar Galatasaray te vertrekken.
 

JMD

Well-known member
Zou zelf niet per se in het land van Erdogan willen wonen. Daarnaast sta je bij Turkse clubs zo op straat. Ik zie Schmidt er ook niet echt voor aan om nu naar Galatasaray te vertrekken.
Nee dat dus allemaal.

Kijk ik snap best dat als een top Duitse club komt (of een top Engelse) dat dat dan voor Schmidt zeer aantrekkelijk is, maar dit absoluut niet
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tsja, de keuze lijkt als volgt:

- Bij PSV blijven; de koploper van Nederland. Goede selectie, die je zelf voor een groot deel samen hebt mogen stellen. Bestaande uit jong talent en ervaren spelers, die de kar trekken. Genoeg financiële mogelijkheden om de komende jaren verder te groeien, bij een club waar het altijd relatief rustig is.

- Naar Turkije, om te werken bij een gevallen topclub waar geen trainer het lang volhoudt. Een selectie vol veel te duur betaalde uitgerangeerde voetballers en een verwachtingspatroon van heb ik jou daar. Gedoemd om te mislukken, eigenlijk.

Dus die keuze is wel vrij eenvoudig; ik zou vandaag nog het vliegtuig naar Turkije pakken. Kut PSV.
 

JMD

Well-known member
PSV zou bezig zijn met verdediger Nathaniel Philips (jeugd Liverpool). Alleen al voor de achternaam zou hij perfect bij PSV passen. :)
 

Batigoal

Well-known member
Gakpo heeft met zowel Man City als Liverpool gesproken over een eventuele transfer, maar ook een contractverlenging is een optie. Spannend!
 

BlauwVinger

Well-known member
Oud PSV'-er Gerald Vanenburg, ooit op schandalige wijze geschoffeerd door de vileine rasintrigant Johan Cruijff, ontfermde zich als ervaringsdeskundige over de demonen van oud PSV'-er Mohamed Ihattaren die nu via een sluiproute de overstap maakt naar Ajax.
 

Batigoal

Well-known member
Inmiddels worden de geluiden sterker dat Gakpo mogelijk naar Arsenal gaat. Denk dat het qua club/speelstjil en speler best een goeie match zou kunnen zijn, maar de laatste jaren is regelmatig gebleken dat de stap van Eredivisie naar linkerrijtje PL best groot is. Voor mijn gevoel is hij nog niet zo dominant aanwezig in de Eredivisie dat hij zich daar gelijk in de basis speelt.
 

zwammy

Well-known member
Nee, vind het 1 van de grotere talenten van Nederland maar die stap is te groot. Zie liever een Wijnaldum, van Dijk weg voor hem dan die van een depay
 
Bovenaan