Het PSV transfertopic

gevegt

Well-known member
Hendrix kost PSV het kampioenschap, maar dat terzijde. Vindt hem niet echt bijzonder spelen dit seizoen. Baas Schwaab is beter in vorm.

Wil je vriendje worden van JFK of zo?
Die Wilkinghuppeldepup bij Arsenal mag zijn schoenen nog niet strikken.
Schwaab doet het redelijk en met Brenet in de basis hebben we de meeste wedstrijden gewonnen.

JMD

Well-known member
Hendrix kost PSV het kampioenschap, maar dat terzijde. Vindt hem niet echt bijzonder spelen dit seizoen. Baas Schwaab is beter in vorm.

Jij snapt het tenminste... Gevegt blijft echter liever blind voor zijn vriendje Brenet gaan, terwijl die verreweg de zwakste schakel is van de defensie, en dat zegt wat als je ook Isimat hebt staan...

Maasveld

Well-known member
Wil je vriendje worden van JFK of zo?
Die Wilkinghuppeldepup bij Arsenal mag zijn schoenen nog niet strikken.
Schwaab doet het redelijk en met Brenet in de basis hebben we de meeste wedstrijden gewonnen.

Schoenen strikken, dat wil ik ook leren!

Max

Administrator
Forumleiding
Nee, je begrijpt het niet.
We worden sowieso kampioen. Maar zonder Luuk wordt de race wat spannender misschien.

Dus omdat jij een minimale spanning niet aan kan moet PSV dat gat op de begroting in stand laten en een dure kracht behouden.

Overigens heeft Romero geen invloed op het gat van vijf miljoen in 2017-2018, maar op het gat van volgend seizoen.

RickPSV

Active member
PSV laat Luuk de Jong liever niet vertrekken deze transferperiode. Marcel Brands heeft wel contact gehad met Club Am?rica maar een bod ligt er niet.
Hij heeft ook aan de Mexicaanse club laten weten dat ze De Jong liever komende zomer laten gaan.

Een transfer van de technisch directeur zelf is ook niet in de maak. "Ik heb gelezen dat Chelsea interesse heeft, maar niks gehoord hoor. Ik vertrek morgen gewoon met PSV naar Amerika."

Maher
Adam Maher staat in de belangstelling van Sparta en PSV is bereid aan een transfer mee te werken, maar de speler zelf lijkt niet ge?nteresseerd.

B?ttner
Vanuit het kamp Alexander B?ttner is er gepolst of PSV interesse heeft in de back, maar het antwoord van Brands was stellig: "Nee."

Pascallovic

Well-known member
Kan mij voorstellen dat Maher met zijn PSV salaris weinig interesse in een Sparta salaris heeft. Dat kan ie altijd nog wel krijgen. Lachwekkende opmerkingen vanuit het kamp-Buttner. Hij is bij Vitesse al terecht gepasseerd. Hoeveel kans maak je dan om bij PSV wel in het elftal te komen?

JMD

Well-known member
Kan mij voorstellen dat Maher met zijn PSV salaris weinig interesse in een Sparta salaris heeft. Dat kan ie altijd nog wel krijgen. Lachwekkende opmerkingen vanuit het kamp-Buttner. Hij is bij Vitesse al terecht gepasseerd. Hoeveel kans maak je dan om bij PSV wel in het elftal te komen?

Buttner is LB toch?? Als je ziet wie daar bij PSV speelt kan ik me voorstellen dat je denkt dat je kans maakt.

Pascallovic

Well-known member
Buttner is LB toch?? Als je ziet wie daar bij PSV speelt kan ik me voorstellen dat je denkt dat je kans maakt.
Niet als je er bij Vitesse al ben uitgespeeld door een simpele huis-tuin en keukenback. Dan zou ik als PSV eerder voor de back gaan die Buttner eruit gespeeld heeft. Mag ook niks kosten die jongen.

RickPSV

Active member
PSV moet in ieder geval een LB halen die beter is dan Brenet, al zou dat niet zo moeilijk zijn... Ik zou gewoon voor een verdediger uit de Ligue 1 of Serie A die je voor 4 of 5 miljoen kan kopen... die zijn dikwijls goed genoeg om mee te gaan met de Nederlandse top... of De Sciglio huren van Juventus... die kan daar totaal niet mee.

JMD

Well-known member
PSV moet in ieder geval een LB halen die beter is dan Brenet, al zou dat niet zo moeilijk zijn... Ik zou gewoon voor een verdediger uit de Ligue 1 of Serie A die je voor 4 of 5 miljoen kan kopen... die zijn dikwijls goed genoeg om mee te gaan met de Nederlandse top... of De Sciglio huren van Juventus... die kan daar totaal niet mee.

Dat soort verdedigers gaan echt niet lukken. Misschien is er dan nog wel een potje van 4 miljoen vrij ofzo, de salariseisen van dat soort spelers moet je niet aan beginnen. (en al helemaal niet omdat ze LB spelen...)

Batigoal

Well-known member
Maher zou dan toch op huurbasis naar Sparta gaan? Hij kan beter proberen daar een halfjaar zich in de basis te spelen, dan wordt het nog wat met zijn carri?re.

Bovenaan