Het PSV transfertopic

vakx2.0

Banned
Dat had 'men' niet verwacht hier... een bod op De Jong.

Kun je nagaan wat die andere spelers nog aan waarde vertegenwoordigen. Mooi dat we onze Argentijn alvast binnen hebben... dan valt er bij een eventuele verkoop geen gat. Locadia kan er ook nog spelen. Lekker bezig PSV.

Maar of je naar Mexico moet willen... zou een hele groot muur met prikkeldraad erop en honden ervoor om m'n gezin zetten, als rijke voetballer.

stc

Well-known member
Ik zou de Jong nog niet verkopen deze winter. Mocht hij worden verkocht, dan gaat PSV punten inleveren.

vakx2.0

Banned
Mooi dat De Jong, na z'n dramatische vorige seizoen, toch weer aan erkenning en waardering heeft gewonnen. Dat verdient ie. Stelt en stelde zich altijd als een voorbeeldig professional op. Hardwerkend. En tegenwoordig gelukkig ook weer... scorend. Ik hoop ook dat ze 'm dit seizoen nog aan boord houden. En Lammers een halfjaartje verhuren.

Batigoal

Well-known member
Club Am?rica heeft vandaag een Colombiaanse spits gekocht en hun huidige spits, de aanvoerder, heeft zijn contract verlengd, dus het is denk ik nog maar de vraag of ze ook Luuk de Jong gaan halen.

vakx2.0

Banned
Mooi zo. Laat 'm nog maar wat cruciale doelpuntjes en assists maken voor PSV in de tweede seizoenshelft. Alle hens aan dek.

RickPSV

Active member
De interesse van Club Am?rica in Luuk de Jong is concreet, zo heeft voorzitter Miguel Herrera bevestigd

vakx2.0

Banned
Interesse is geen bod en ze willen hem zo graag dat ze eerst 2 andere spitsen hebben gecontracteerd.

Ze stellen anders officieel dat ze 7 miljoen voor De Jong willen uittrekken. Da's in elk geval heel wat meer bod dan jij wil doen voorkomen. Als ze totaal geen interesse hebben, komen ze ook niet bij monde van de voorzitter met zulk nieuws naar buiten.

Of het doorgaat uiteindelijk, is natuurlijk afwachten.

Eef de Kip

Well-known member
Maar als je nu een bod van 7 miljoen op de Jong krijgt dan maak je het toch gelijk in orde? En nee, ik ga niet gillen dat de jong een ?berprutser is ofzo maar het lijkt me wel duidelijk dat je never nooit meer gaat vangen dan 7 miljoen.

Max

Administrator
Forumleiding
Het PSV transfertopic

En dat De Jong een relatief duur contract heeft voor zijn huidige status/rol bij PSV. Daarnaast is het natuurlijk een ?berprutser.

vakx2.0

Banned
Maar als je nu een bod van 7 miljoen op de Jong krijgt dan maak je het toch gelijk in orde? En nee, ik ga niet gillen dat de jong een ?berprutser is ofzo maar het lijkt me wel duidelijk dat je never nooit meer gaat vangen dan 7 miljoen.

Het is geen onredelijk bod. Anderzijds... hij klimt de laatste tijd behoorlijk uit z'n dalletje van vorig jaar. En is toch een paar keer belangrijk geweest. Met een paar doelpunten, maar vooral door z'n arbeid voorin. Ik neig naar verkopen, maar ben zeker niet rouwig als hij nog even aan boord blijft. Z'n ervaring kan nog wel eens heel belangrijk zijn in de titelstrijd. Net zoals Kuyt dat vorig jaar voor Feyenoord was. Geen basisplaats meer, maar wel cruciale treffers.

stc

Well-known member
Het is geen onredelijk bod. Anderzijds... hij klimt de laatste tijd behoorlijk uit z'n dalletje van vorig jaar. En is toch een paar keer belangrijk geweest. Met een paar doelpunten, maar vooral door z'n arbeid voorin. Ik neig naar verkopen, maar ben zeker niet rouwig als hij nog even aan boord blijft. Z'n ervaring kan nog wel eens heel belangrijk zijn in de titelstrijd. Net zoals Kuyt dat vorig jaar voor Feyenoord was. Geen basisplaats meer, maar wel cruciale treffers.

Jij begrijpt het tenminste. Precies zoals ik denk over de Jong.

stc

Well-known member
Zolang Jorrit blijft worden we gewoon kampioen, De rest is vulling op het veld.

Hendrix kost PSV het kampioenschap, maar dat terzijde. Vindt hem niet echt bijzonder spelen dit seizoen. Baas Schwaab is beter in vorm.

Bovenaan