Het PSV transfertopic

vakx2.0

Banned
PSV en Marokkanen zijn nooit een gelukkige combinatie geweest. Bij Ajax trouwens ook niet echt geloof ik.
Alleen Afellay mogen we als een succes beschouwen. Bakkal nog een beetje. Maar Labyad, Maher, Bakkali (het zelfverklaarde 'supertalent' dat sinds z'n vertrek nog maar vijfmaal heeft gescoord bij evenzoveel clubs), Amrabat ... en nou vergeet ik er volgens mij nog eentje ... hebben hun beloftes nooit ingelost.

Ik wens Maher overigens alle succes toe. Heeft zich naar buiten toe voorbeeldig opgesteld. En is zondermeer een verrijking voor de Tukkers.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Sowieso valt het succes van Turkse en Marokkaanse voetballers een beetje tegen binnen het Nederlandse voetbal. Zowel in de nationale ploeg als bij de topclubs breken er relatief weinig jongens door ten opzichte van wat er initieel in de jeugdopleiding en jeugdselecties zitten.
 

JMD

Well-known member
PSV en Marokkanen zijn nooit een gelukkige combinatie geweest. Bij Ajax trouwens ook niet echt geloof ik.
Alleen Afellay mogen we als een succes beschouwen. Bakkal nog een beetje. Maar Labyad, Maher, Bakkali (het zelfverklaarde 'supertalent' dat sinds z'n vertrek nog maar vijfmaal heeft gescoord bij evenzoveel clubs), Amrabat ... en nou vergeet ik er volgens mij nog eentje ... hebben hun beloftes nooit ingelost.

Ik wens Maher overigens alle succes toe. Heeft zich naar buiten toe voorbeeldig opgesteld. En is zondermeer een verrijking voor de Tukkers.

Aissati
 

vakx2.0

Banned
Er wordt in diverse bronnen gespeculeerd over een zomers vertrek van Arias (die nog tot 2019 onder contract staat) naar Juventus. De Italianen willen hun defensie verjongen. De 26-jarige Arias is in vergelijking met de huidige spelers van de Oude Dame piepjong.

Ik tel ze alvast mee, die miljoenen! ;-)
 

SanMark.

Well-known member
Er wordt in diverse bronnen gespeculeerd over een zomers vertrek van Arias (die nog tot 2019 onder contract staat) naar Juventus. De Italianen willen hun defensie verjongen. De 26-jarige Arias is in vergelijking met de huidige spelers van de Oude Dame piepjong.

Ik tel ze alvast mee, die miljoenen! ;-)

Tel je die op bij de Luuk de Jong miljoenen ?
 

vakx2.0

Banned
Oh er heeft toch geen enkele club interesse in hem ?

Dus die triomfantelijke woorden waren iets te vroeg geuit.

Als PSV 'ja' had gezegd, zat ie nu voor 7 mio in Mexico. De clubpresident van America had zich er persoonlijk sterk voor gemaakt.
Maar bash vooral lekker door... zal wel een stukje frustratie zijn van wederom een prijsloos seizoen.
 

Pascallovic

Well-known member
Als PSV 'ja' had gezegd, zat ie nu voor 7 mio in Mexico. De clubpresident van America had zich er persoonlijk sterk voor gemaakt.
Brands heeft ontkent dat er een bod op Luuk is uitgebracht, dus waartegen had PSV ja moeten zeggen? Ook was Luuk er zelf nog niet uit of hij uberhaubt naar Mexico wilde.
 

vakx2.0

Banned
Misschien is er geen bedrag genoemd omdat het niet tot onderhandeling is gekomen. Maar het feit dat De Jong er al zeer serieus over heeft nagedacht en dat die president zich er persoonlijk mee ging bemoeien, duidt op meer dan 'geruchten' of 'fake news'. Logisch ook... het is heel bon ton om De Jong te beschimpen (vanwege z'n dramatische laatste seizoen). Maar we zijn hier graag kort van memorie. Het seizoen daarvoor was hij op een haar na topscorer. Dan ben je toen - en nu nog steeds - echt wel van waarde in de eredivisie. Gelukkig hervindt hij z'n zelfvertrouwen en scoort ook weer. Bovendien cre?ert hij steevast ruimte door verdedigers aan zich te binden. Ik ben blij, en dat heb ik steeds geroepen, dat hij NIET tussentijds vertrekt. Een De Jong kan straks zomaar het verschil betekenen tussen net wel of net geen kampioenschap.
 

SanMark.

Well-known member
Misschien is er geen bedrag genoemd omdat het niet tot onderhandeling is gekomen. Maar het feit dat De Jong er al zeer serieus over heeft nagedacht en dat die president zich er persoonlijk mee ging bemoeien, duidt op meer dan 'geruchten' of 'fake news'. Logisch ook... het is heel bon ton om De Jong te beschimpen (vanwege z'n dramatische laatste seizoen). Maar we zijn hier graag kort van memorie. Het seizoen daarvoor was hij op een haar na topscorer. Dan ben je toen - en nu nog steeds - echt wel van waarde in de eredivisie. Gelukkig hervindt hij z'n zelfvertrouwen en scoort ook weer. Bovendien cre?ert hij steevast ruimte door verdedigers aan zich te binden. Ik ben blij, en dat heb ik steeds geroepen, dat hij NIET tussentijds vertrekt. Een De Jong kan straks zomaar het verschil betekenen tussen net wel of net geen kampioenschap.

Ik beschimp de Jong nergens. Ik trek jou woorden in twijfel. Zoals zo vaak kun je ze niet waarmaken als het over Psv gaat.
 

Maasveld

Well-known member
Misschien is er geen bedrag genoemd omdat het niet tot onderhandeling is gekomen. Maar het feit dat De Jong er al zeer serieus over heeft nagedacht en dat die president zich er persoonlijk mee ging bemoeien, duidt op meer dan 'geruchten' of 'fake news'.

Die president heeft zich wel heel makkelijk laten afschepen dan.
 

vakx2.0

Banned
Ik beschimp de Jong nergens. Ik trek jou woorden in twijfel. Zoals zo vaak kun je ze niet waarmaken als het over Psv gaat.

Inhoudelijk graag.



Want je lult zoals gebruikelijk weer uit je nek als een natte cake in windkracht 12. Maar dan natter.
 
Laatst bewerkt:

Eef de Kip

Well-known member
Mooi he, met aantoonbare BS komen om dan vervolgens de boel volledig om te draaien. Het blijft puur vermaak om die onzin te lezen.
 

Pascallovic

Well-known member
Misschien is er geen bedrag genoemd omdat het niet tot onderhandeling is gekomen. Maar het feit dat De Jong er al zeer serieus over heeft nagedacht en dat die president zich er persoonlijk mee ging bemoeien, duidt op meer dan 'geruchten' of 'fake news'. Logisch ook... het is heel bon ton om De Jong te beschimpen (vanwege z'n dramatische laatste seizoen). Maar we zijn hier graag kort van memorie. Het seizoen daarvoor was hij op een haar na topscorer. Dan ben je toen - en nu nog steeds - echt wel van waarde in de eredivisie. Gelukkig hervindt hij z'n zelfvertrouwen en scoort ook weer. Bovendien cre?ert hij steevast ruimte door verdedigers aan zich te binden. Ik ben blij, en dat heb ik steeds geroepen, dat hij NIET tussentijds vertrekt. Een De Jong kan straks zomaar het verschil betekenen tussen net wel of net geen kampioenschap.
Niemand heeft het over fake news of wat dan ook, behalve jij. Ik heb voor de jaarwisseling aangegeven dat Luuk zogenaamd al 4 transferperiodes op rij weggaat. Toen kwam jij aanzetten op basis van wat uitlatingen van een voorzitter dat er een bod was. Ik heb aangegeven dat een mededeling van een voorzitter niet automatisch een bod is, hetgeen door Brands is bevestigd.

Ik heb Luuk niet beschimpt, want voor de Eredivisie en PSV is het gewoon een prima spits. Voor het buitenland en een hoger niveau zie ik het niet in hem zitten. De kritiek op Luuk vorig seizoen en begin dit seizoen was van buitenstaanders niet anders dan van de gemiddelde PSV-fan. Hij scoorde niet en voegde weinig toe aan het veldspel, waardoor Cocu hem terecht een tijdje gepasseerd heeft. Probleem met jou is dat jij heel veel roept en dat het nog weleens tegenstrijdig is. Je hebt inderdaad geroepen dat je wilt dat hij blijft. Je hebt echter ook geroepen te neigen naar verkopen voor 7 miljoen. Je weet wel dat bod wat er nooit geweest is.
 

Batigoal

Well-known member
Ik betwijfel hoe serieus de interesse in Luuk de Jong was, want ondertussen haalde Am?rica in dezelfde week wel 3 andere aanvallers.
 
Bovenaan