Het PSV transfertopic

Max

Administrator
Forumleiding
Dan zal De Jong wel de eerste keuze zijn geweest en zijn ze doorgeschakeld naar keuze 2, 3 en 4.
 

Batigoal

Well-known member
Die zag ik niet aankomen! Mooi bedrag voor PSV. En prima van Locadia om eerst een tussenstap te maken.

Romero zal er dus direct moeten staan.
 

JMD

Well-known member
Schamele 16 miljoen.
Ik dacht dat je een geintje maakte...

Pfff, die Engelsen zijn gek.
Niet slecht voor een speler die zijn potentieel nooit echt waargemaakt heeft en die wel veel redelijk kan, maar niks echt goed.

Enige probleem is dat we dus nu definitief Bergwijn vanaf links gaan krijgen, die scoort zelden. Dus graag Lozano weer op links en dan bv Lammers of Malen of rechts. (of Romero)
 

gevegt

Well-known member
Of Lammers.

Jammer dat hij in deze fase vertrekt.
Maar mooi dat hij naar de mooiste competitie ter wereld vertrekt. In navolging van Propper.

Ik ben ( nog ) niet overtuigt van Lammers. Hij scoort niet echt veel en ik vind hem nog steeds te afwachtend voor het doel.
 

RickPSV

Active member
Ik denk dat Lammers er wel komt... en we hebben Romero ook nog. Dat tournooi in Amerika heeft Lammers vast vertrouwen gegeven. Alleen had ik niet verwacht dat Locadia nu al weg zou gaan.
 

vakx2.0

Banned
Ik dacht dat je een geintje maakte...

Pfff, die Engelsen zijn gek.
Niet slecht voor een speler die zijn potentieel nooit echt waargemaakt heeft en die wel veel redelijk kan, maar niks echt goed.

Enige probleem is dat we dus nu definitief Bergwijn vanaf links gaan krijgen, die scoort zelden. Dus graag Lozano weer op links en dan bv Lammers of Malen of rechts. (of Romero)

Mocht iemand zich nog afvragen waarom PSV een aanvaller als Romero kocht.... hierom dus.
PSV en Brands spraken al langer de verwachting uit dat de huidige aanval snel kan leeglopen.
Had alleen niet verwacht dat Locadia de eerste zou zijn... ver voor de zomer.

Hij is overigens pas tegen de maand maart weer inzetbaar. Dus we hadden 't sowieso een tijd zonder hem moeten doen.
 

vakx2.0

Banned
Hold your horses...

PSV reageert snel op groot transfernieuws: onderhandelingen, g??n akkoord
Donderdag 18 januari 2018 om 21:04
PSV en Brighton & Hove Albion hebben nog geen akkoord bereikt over de transfer van J?rgen Locadia. De lijstaanvoerder van de Eredivisie laat dat donderdagavond weten. PSV bevestigt dat Brighton zich in Eindhoven heeft gemeld.

Tal van media zijn er van overtuigd dat Locadia (24) onderweg is naar de Premier League. PSV en Brighton zouden al een akkoord hebben bereikt over een transfersom van zestien miljoen euro. Dat bericht klopt niet, meldt PSV.

Het Eindhovens Dagblad weet zeker dat de deal snel rondkomt. 'Nog deze week' wordt Locadia speler van The Seagulls, aldus het regionale medium. Het feit dat de rechtspoot momenteel herstelt van een blessure, staat een vertrek niet in de weg. Tijdens het uitduel met Ajax op 10 december viel Locadia al vroeg uit met een kwetsuur aan zijn bovenbeen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind het heel vreemd dat onze IJslander geen nieuwe aanbieding krijgt.

Sta ik alleen in die mening?

Nee, deze Feyenoorder is het met je eens. Prima speler, die Gudmundsson. Maar als PSV hem niet meer wil, mag hij best naar Feyenoord komen hoor.

Wat een geweldig bedrag voor Locadia trouwens!
 

vakx2.0

Banned
Ik vind het een heel normaal bedrag in deze tijd.
Die jongen heeft echt wel potentie hoor. Nee, geen 40 mio potentie... maar zo rond de 20 is voor een PL club echt niet teveel betaald.
 

Batigoal

Well-known member
Er komt genoeg aanvallend talent aan bij PSV met Lammers, Gudmundsson, Mauro, Piroe en Malen. Nu nog dat soort jongens een serieuze kans geven, in de Eredivisie moet dat kunnen.
 
Bovenaan