Het PSV transfertopic

vakx2.0

Banned
En toch ben ik niet blij als de transfer door gaat. Locadia heeft bewezen belangrijk te kunnen zijn op meerdere posities.

Heb ik ook, een dubbel gevoel. Het is een prima speler, die op karakter is teruggekomen. Wel vaak geblesseerd vind ik.
 

vakx2.0

Banned
Als dat waar is, is er wel wat mis.
Een tekort vullen met toekomstige transfers is niet alleen heel gevaarlijk, maar ook niet gewenst wat mij betreft.

Klopt. Maar 5 miljoen is een gaatje. Geen gat. Het moet wel ontzettend raar lopen als je daar geen speler voor slijten kunt. Kwaliteit zat. Het risico om GEEN aanvaller van het kaliber Romero of Lozano te halen, zou veel groter zijn geweest. We zien het nu... Locadia vertrekt. Wat zou er van PSV zijn overgebleven als was besloten om GEEN Lozano of Romero te kopen? Gerbrands is geen Van Raaij... dit is verantwoord beleid. Dat nu goed uitpakt.
 

gevegt

Well-known member
Klopt. Maar 5 miljoen is een gaatje. Geen gat. Het moet wel ontzettend raar lopen als je daar geen speler voor slijten kunt. Kwaliteit zat. Het risico om GEEN aanvaller van het kaliber Romero of Lozano te halen, zou veel groter zijn geweest. We zien het nu... Locadia vertrekt. Wat zou er van PSV zijn overgebleven als was besloten om GEEN Lozano of Romero te kopen? Gerbrands is geen Van Raaij... dit is verantwoord beleid. Dat nu goed uitpakt.

Mee eens. Ik heb gelezen hoe ons voorzitter een appeltje wil opbouwen en ik ben het er mee eens.
 

JMD

Well-known member
Ik had hem er dit seizoen toch graag bijgehouden met oog op de titelstrijd.

Als het deelnemen aan de titelstrijd van Locadia afhangt kunnen we die schaal net zo goed direct aan onze vrienden in Amsterdam geven.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Maar goed dat PSV dat bod van de Mexicanen op Luuk de Jong afgeslagen heeft dan. Anders hadden ze het nu nog lastig gekregen voorin.
 

vakx2.0

Banned
16 miljoen voor een afgekeurde speler, dat is misschien slim handelen, maar niet bepaald netjes.

Hoezo niet netjes?
Het is nou niet bepaald een geheim.
De Engelsen weten ervan. En gaan 'm ook zelf nog keuren.

En geloof het of niet... net nu ik dit type, krijg ik een alert dat hij door de Engelse keuring is gekomen. Deal afgerond dus. Geen zestien, maar zeventien miljoen.
 
Bovenaan