Lijkt mij niet handig. Dan valt ie uit de toon met de rest van de verdediging. Dat moet je niet willen.
Krijgt toch dezelfde opdracht mee als de rest van het team.
Lijkt mij niet handig. Dan valt ie uit de toon met de rest van de verdediging. Dat moet je niet willen.
1 of andere journalist heeft het dan weer over een nog onbekende naam van een nog onbekende club uit Zuid-Amerika die beter moet zijn dan Tagliadinges van Ajax. Heel erg vaag allemaal.Het gerucht gaat dat PSV deze Ghanees, momenteel in Portugese dienst, op het oog heeft: Lumor Agbenyenu
21 jaar, Ghanees international, op huurbasis gespeeld in de Bundesliga, nu in Portugal... ziet er sterk uit. Meer weet ik niet over 'm te vertellen. We wachten af.
Ik hoor JMD vanaf hier vloeken.1 of andere journalist heeft het dan weer over een nog onbekende naam van een nog onbekende club uit Zuid-Amerika die beter moet zijn dan Tagliadinges van Ajax. Heel erg vaag allemaal.
Overigens is een bod van 5 miljoen van Sevilla op Brenet afgeslagen.
Ik hoor JMD vanaf hier vloeken.
Die vorig jaar werd verhuurd aan een degradant uit de 2. Bundesliga.Een Ghanees huren van een Portugese middenmotor. Dat klinkt weinig veelbelovend.
Die vorig jaar werd verhuurd aan een degradant uit de 2. Bundesliga.
Zolang Brenet je benchmark is kan het niet veel slechter natuurlijk...Een Ghanees huren van een Portugese middenmotor. Dat klinkt weinig veelbelovend.
Zolang Brenet je benchmark is kan het niet veel slechter natuurlijk...
En ach, toen Guardado kwam werd er ook van gezegd 'dat het niet veel kon zijn', want mislukt in de BL... Dat viel ook redelijk mee dacht ik.
We zullen wel zien.
En ach, toen Guardado kwam werd er ook van gezegd 'dat het niet veel kon zijn', want mislukt in de BL... Dat viel ook redelijk mee dacht ik.
We zullen wel zien.
Jij denkt dat ik dat na 3,5 jaar nog weet wie dat precies gepost heeft??? In mijn schriftjes staat dat niet... Dat jij nou alle posts opslaat in mappen.... En mijn fotografisch geheugen is ook weer niet zo goed dat ik dat allemaal precies onthou.Oh , door wie dan ?
Jij denkt dat ik dat na 3,5 jaar nog weet wie dat precies gepost heeft??? In mijn schriftjes staat dat niet... Dat jij nou alle posts opslaat in mappen.... En mijn fotografisch geheugen is ook weer niet zo goed dat ik dat allemaal precies onthou.
Klopt. Maar moet je dan per definitie met een opmerking wat kunnen?? Het is immers geen vraag.En daarom is het ook zo'n loze opmerking waar je helemaal niets mee kan.
Klopt. Maar moet je dan per definitie met een opmerking wat kunnen?? Het is immers geen vraag.
Wel als je het zo verpakt als jij deed.
Oh , door wie dan ?
Door jou en Max. Dat herinner ik me nog als de dag van gisteren. JFK volgens mij ook, maar dat weet ik niet meer zeker.
Lumor is naar Sporting.