Het PSV transfertopic

vakx2.0

Banned
Het gerucht gaat dat PSV deze Ghanees, momenteel in Portugese dienst, op het oog heeft: Lumor Agbenyenu

21 jaar, Ghanees international, op huurbasis gespeeld in de Bundesliga, nu in Portugal... ziet er sterk uit. Meer weet ik niet over 'm te vertellen. We wachten af.
 

Maasveld

Well-known member
Het gerucht gaat dat PSV deze Ghanees, momenteel in Portugese dienst, op het oog heeft: Lumor Agbenyenu

21 jaar, Ghanees international, op huurbasis gespeeld in de Bundesliga, nu in Portugal... ziet er sterk uit. Meer weet ik niet over 'm te vertellen. We wachten af.
1 of andere journalist heeft het dan weer over een nog onbekende naam van een nog onbekende club uit Zuid-Amerika die beter moet zijn dan Tagliadinges van Ajax. Heel erg vaag allemaal.

Overigens is een bod van 5 miljoen van Sevilla op Brenet afgeslagen.
 

Pascallovic

Well-known member
1 of andere journalist heeft het dan weer over een nog onbekende naam van een nog onbekende club uit Zuid-Amerika die beter moet zijn dan Tagliadinges van Ajax. Heel erg vaag allemaal.

Overigens is een bod van 5 miljoen van Sevilla op Brenet afgeslagen.
Ik hoor JMD vanaf hier vloeken.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Een Ghanees huren van een Portugese middenmotor. Dat klinkt weinig veelbelovend.
 

JMD

Well-known member
Een Ghanees huren van een Portugese middenmotor. Dat klinkt weinig veelbelovend.
Zolang Brenet je benchmark is kan het niet veel slechter natuurlijk...

En ach, toen Guardado kwam werd er ook van gezegd 'dat het niet veel kon zijn', want mislukt in de BL... Dat viel ook redelijk mee dacht ik.
We zullen wel zien.
 

Batigoal

Well-known member
Zolang Brenet je benchmark is kan het niet veel slechter natuurlijk...

En ach, toen Guardado kwam werd er ook van gezegd 'dat het niet veel kon zijn', want mislukt in de BL... Dat viel ook redelijk mee dacht ik.
We zullen wel zien.

Guardado was een bekende speler en had natuurlijk wel wat status. Kan me niet voorstellen dat er toen is gezegd dat hij er niks van zou kunnen.

Lumor komt uit de stal van de beruchte Mendes. Wellicht kan PSV dus binnenkort een invasie van Portugezen verwachten. Dat heeft hij bij een aantal clubs al gedaan.
 

JMD

Well-known member
Oh , door wie dan ?
Jij denkt dat ik dat na 3,5 jaar nog weet wie dat precies gepost heeft??? In mijn schriftjes staat dat niet... Dat jij nou alle posts opslaat in mappen.... :p En mijn fotografisch geheugen is ook weer niet zo goed dat ik dat allemaal precies onthou.
 

SanMark.

Well-known member
Jij denkt dat ik dat na 3,5 jaar nog weet wie dat precies gepost heeft??? In mijn schriftjes staat dat niet... Dat jij nou alle posts opslaat in mappen.... :p En mijn fotografisch geheugen is ook weer niet zo goed dat ik dat allemaal precies onthou.

En daarom is het ook zo'n loze opmerking waar je helemaal niets mee kan.
 
Bovenaan